Astra H Z16XER 2008г.
Astra H Z16XER 2008г.
Здравейте колеги, значи проблема е следния докараха ми въпросната астра и клиета каза, че нещо му трака мотора.
Мотора му се оказа, че нетрака а тракат разпределителните валовете и то само когато колата е загряла. На празен ход трака като дизел, след като изключа клапаните на валовете, спира да трака. Според мен това сигурно са вариаторите но не съм сигурен дали има някакви ремонтни комплекти за тях и не съм се сблъсквал с такъв проблем, пък и тая кола е само на 50 000 км и се чудя как може да е толкова "млада" а вече да дава дефекти, какво ли ще стане след още толкова километри. Въпроса ми е дали тракането е там и дали има такива комплекти за вариаторите.
P.S. Смених маслото с пълна синтетика 5W30 промяна няма.
Мотора му се оказа, че нетрака а тракат разпределителните валовете и то само когато колата е загряла. На празен ход трака като дизел, след като изключа клапаните на валовете, спира да трака. Според мен това сигурно са вариаторите но не съм сигурен дали има някакви ремонтни комплекти за тях и не съм се сблъсквал с такъв проблем, пък и тая кола е само на 50 000 км и се чудя как може да е толкова "млада" а вече да дава дефекти, какво ли ще стане след още толкова километри. Въпроса ми е дали тракането е там и дали има такива комплекти за вариаторите.
P.S. Смених маслото с пълна синтетика 5W30 промяна няма.
Re: Astra H Z16XER 2008г.
в хидравличната част на клапаните за дефазаторите има пластмасови втулки които се чупиат и като загрее двиг. почва да трака. GM предлага замяна с друг модел.саштия проблем и при шавролет.
Re: Astra H Z16XER 2008г.
Тия втулки в самите клапани ли се намират или в леглата им на главата?ivangas11 написа:в хидравличната част на клапаните за дефазаторите има пластмасови втулки които се чупиат и като загрее двиг. почва да трака. GM предлага замяна с друг модел.саштия проблем и при шавролет.
Замяна на друг модел на какво?
Re: Astra H Z16XER 2008г.
Проверил съм им цедките абслютно чисти си бяха. Клапаните дали могат да се разглобят и да се поправят?
Re: Astra H Z16XER 2008г.
Днес разглобих и двата клапана, видимо видимо нищо повредено по тях нямаше. Почистих ги и сложих по поместата им за сега не се чува да трака. Но като изключвам този клапан който е на вала за изпускателните клапани леко притраква пак, това когато загрее а докато беше студена това го нямаше само се променяха оборотите на двигателя което си е нармално. И май ще се разглобяват валовете. Някой ако има схема на устройството на тия валове ще ми бъде от полза да се запозная какво поне ме очаква...
Re: Astra H Z16XER 2008г.
Намерих схема тия чудеса на опелската индустрия http://www.autopro.spb.ru/?artun=00000051
Някой ремонтирал ли е това нещо?
Някой ремонтирал ли е това нещо?
Re: Astra H Z16XER 2008г.
имах сащия случаи,след смяна натези ел.хидравлични клапана със същият модел никаква промяна.тогава не се намериха от по новия подобрен модел ел. клапани за дефазатора и в еднн сервиз на опел предложиха на клиена-собственика на колата да блокират по механичен начин дефазаторното колело към раз. вал
Re: Astra H Z16XER 2008г.
Да това всеки го може да ги блокира. Ама нали човек го е правил, трябва да има някакво решение все пак .Аз намерих от новия модел клапани на цена около 200 лв. единия, ще ги сменя проблем с клиента няма ,НО ако не се оправи, тогава ?!
Re: Astra H Z16XER 2008г.
тогава блокаш на дефазатора но след по-голямо натоварване чека се пали,или смяна комплект дефазтор
Re: Astra H Z16XER 2008г.
И дефазатори намерих само, че единият е около 400 лв.Така, че ще се пробвам с ремонта им. Ако се получи ще има и снимков материал.
Re: Astra H Z16XER 2008г.
След почистване на клапаните колата спря да трака, но въпреки това клиента си поръчал дефазаторите ако вземела пак да трака да ги сменим. Интересното е, че в каргоекспрес ми казаха цена около 400 лв. а той си ги намери нови от някъде на половин цена. И сега чакам доставката.