След смяна на д-ля и каране известно време, се появява теч на гориво от дюза на третия цилиндър. Подменена с дюза от стария д-л - не пали на стартер, на бутане пали от раз. Дава две грешки /по памет/ EGR ... drive low signal .
3 cilinder low combustion
При монтиране обратно на старата дюза си пали без проблем на стартер / само че тече /.
Колата вече я няма, но ми е интересно защо не пали на стартер.
Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
Re: Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
провери ли обратното гориво
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
Тази кола е със система Delphi и дюзите се вписват. Подложките също оказват голямо влиание на работата на мотора, аможе и самата дюза да изтърва гориво.
Re: Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
Точно за тази система се правят две неща . Кодираш дюзите и колата почва да пали ,но ако не направиш тест за теч (което е специална функция на Карман ) не пали топла .Върти по 2 мин. След като се пусне тест за теч почва да пали от раз . Абе като Форд и Рено
независимо ,че мотора е Мерцедес.
best regards

best regards
Re: Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
Съгласен съм с описаните процедури, но това е Kyron и мотора по-скоро е на Митсубиши, а не на Мерцедес.
Re: Ssang Yong Kyron 2006 D20DT не пали на стартер
Тук е важна системата за управление на мотора, а не самият мотор.
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900