Извадих вакуума от редутора, диф. налягане закова на празен ход на 2.6 бара, играеше от 2.59 до 2.61.
Осцилограмата лови до 2.55бара и не го хваща и затова не го логнах.
Пробвах и с къси маркучи, 14см., по къси и да искам няма как - никакъв ефект.
Проблеми с Tamona Progas - решени
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Проблеми с Tamona Progas
само да попитам с риск да изляза лаик,като гледам какво диферентно държиш от порядака на 2 бара и нещо ,следователно налягане на газ е над 2 бара,че те хубавите и скъпи дюзи трудно работят на такива налягания ,а ти ги мъчиш тия ефтинджоси,само да предположа при тово нялягане колко време и трябва на тая дюзичка да затвори-мисля че това се наричаше едно време мъртво време на дюзата ама може и да греша,до колкото знам диферентното не трябва да пада под 1ница а пък къакво пишат братушкитите,то тия форуми са точно за това ,като скучаем да даваме акъл,не що ми се струва че нещо в самия подход към тамоната нещо ц------,нови автомобили каде по мощтни и капризни се правят с тия уредби и то на метан ,въпреки че не знам за какво вие тоя пуст метан, до сега да беше забравил за тоя монтаж ама щом те влече
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Re: Проблеми с Tamona Progas
Toва е метан, не е ЛПГ.
Не случайно написах, че минималното на което работи редуктора е 1.8 диференциално.
Няма как да го сваля под тази стойност.
Празния ход със сигурност не е проблем на която и да е рейка, за нагоре вече - да, но тука проблема е с празния ход.
п.с. и с налягането съм си играл от 1,8 до 2,4 и пак нищо
п.с.с. като оставим настрани братушките в поне 5 пдф-а на ГИ е описано, че метана работи от 1.6 до 2.2 бара
Не случайно написах, че минималното на което работи редуктора е 1.8 диференциално.
Няма как да го сваля под тази стойност.
Празния ход със сигурност не е проблем на която и да е рейка, за нагоре вече - да, но тука проблема е с празния ход.
п.с. и с налягането съм си играл от 1,8 до 2,4 и пак нищо
п.с.с. като оставим настрани братушките в поне 5 пдф-а на ГИ е описано, че метана работи от 1.6 до 2.2 бара
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблеми с Tamona Progas
Шкода Октавия2 (Simos 7.1) - 27 броя, монтирани метанови уредби на таксита. 1600 кубика, 100 и няколко коня, Романо, Рейл 1,5 ома, 2,0мм щуцери на дюзите, Фобос, колекторите дупчени като при теб, 20 сантиметра маркучи - перфектен празен ход и не само...
За отбелязване е, че същата конфигурация, само че на Октавия1 и Голф4 (Simos) се държи изключително гадно при празен ход и прехода от празен към "пълен"... Така че, мисълта ми е - явно проблемът е в колата, а не в уредбата и монтажа и. Пък за аванс процесорите - да подобрява се резпонса и мощността на двигателя, но не и работата на празен ход, както и да го настройваш...
За отбелязване е, че същата конфигурация, само че на Октавия1 и Голф4 (Simos) се държи изключително гадно при празен ход и прехода от празен към "пълен"... Така че, мисълта ми е - явно проблемът е в колата, а не в уредбата и монтажа и. Пък за аванс процесорите - да подобрява се резпонса и мощността на двигателя, но не и работата на празен ход, както и да го настройваш...
TuningMaster ![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
Re: Проблеми с Tamona Progas
Да, в последното се убедих лично, въпреки че го оставих с постоянна корекция и на празен ход.
По-скоро залагам на несъвместимост с Тамоната.
На бензин няма проблеми колата, сонда - изрядна, бензинови времена - каталожни, налягане в рейката - каталожно.
Орлов ще се пробва днес да я настрои, да видим дали ще сколаса.
По-скоро залагам на несъвместимост с Тамоната.
На бензин няма проблеми колата, сонда - изрядна, бензинови времена - каталожни, налягане в рейката - каталожно.
Орлов ще се пробва днес да я настрои, да видим дали ще сколаса.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Колега пробваи да пуснеш впръскването на ГИ то на фул груп. Ниските обороти се стабилизират но настройката не е толкова прецизна.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Току що загубих еди колко си литра бензин, еди колко литра метан ама и 2 часа от времето на Владимир Орлов.
И той се видя в чудо.
@bobigas - ще пробвам, нямам какво да губя.
Така или иначе пробвам всичко до края на седмицата и минавам на LPG.
Орлов ме попита дали има някой с Либра 1.8 и МИнж. и дали има такива проблеми, независимо от марката.
Знам за още един човек с Тамона ТГСтрийм и със същите проблеми.
И той се видя в чудо.
@bobigas - ще пробвам, нямам какво да губя.
Така или иначе пробвам всичко до края на седмицата и минавам на LPG.
Орлов ме попита дали има някой с Либра 1.8 и МИнж. и дали има такива проблеми, независимо от марката.
Знам за още един човек с Тамона ТГСтрийм и със същите проблеми.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Колата вече е на LPG и Тамоната работи отлично, няма и спомен от проблемите с метана.