Еspace 1.9 D dci ГОЛЯМА ЗАГАДКА? много трудно пали на 2-3-тото завъртане, като запали започва на 2-3 цилиндъра и компа си изключва стартера, затова трябва да си държиш пръста на бутона /START/ докато задържи да работи стабилно. Диагностика с Renault Can Clip i s Autocom CDP , показва едно и също : НА МЯСТО КАТО ВЪРТИШ И НЕ ПАЛИ - НИКАКВИ ГРЕШКИ, като запалиш пак никъкви, Като тругна да карам след определено време забива и гасне- Показва / датчик разпределителен вал/ . Сменихме го с нов пак същото , наи вероятно като забие мотора и се затресе се получава разминаване в синхронизацията и затова записва грешката за датчик на разпр. вал. На живи данни Дюзите- fuel flow correction - cil1 /- 0.6/ cil2 /1.1 / cil3 /1.2 / cil4 /-0.9 /.... Tъййй, слагам колбичките 5 мин работа на празен ход: cil1/54 ml./ cil2 /46 ml/ cil3/ 51 ml/ cil4 /47ml./ ...
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Tъйййй...клиента донесе няккви дюзи слагам ги бода колбите: cil 1/46ml/ cil2/50ml/ cil3/46ml/ cil4 /45ml/ ....пак не пали???? Налягане в рейката референтно250 бар. катовъртиш качва веднага до 180 почва да кашля изравнява на 250 оше кашля вдига до 300 и компа си го регулира на 250-260 и започва да задържа обороти . Като запали гася налягането в рейката спада бавно за около3-4 сек. до нула, ако завъртя веднага докато не е паднало запалва малко по-добре. правя от 2-та комплекта дюзи един- цил 1 /46мл/ цил 2/ 46мл/ цил3 /47мл/ цил4/ 45мл/ -пак не!!! Клапана на реиката проверен - не тече , горивен филтър сменен. На живи данни като карам налягането е окей, гледам на графики и референтното и даваното- добре са, като забие мотора няма разлики в двете графики, не е помпа
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
???? И записва отново датчик разпр. вал
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Дали са дюзите че май го накарах да си купи датчик без нищо???