Golf4-проблеми
Golf4-проблеми
Голфа е 1,4 АРЕ двигател.Сутрин пали трудно и известно време работи неустойчиво.Ако преди това се откачи акумулатора за няколко минути няма проблем.До след 20,30 или 100км,става муден,придърпва.Преди да дойде при мен са сменени две бобини,свщи,няколко температурни датчика и кислородния датчик пред катализатора.При диагностика дава Р0134,Р1166 и Р1602.С осцилоскоп не работи сондата след катализатора и на живи данни температурата на постъпващия въздух е голяма 60градуса.Всичко останало е добре.Най-упорита е грешката за захранване от акумулатора-захранвания измерени и не падат под 10,5В при въртене на стартер.Тази грешка винаги е временна.Някакви идеи за това трудно палене?Вместо да се обучава след откачане на акумулатора,той се срива.Колата е купена преди половин година и клиента чак след време е разбрал защо при огледите е била с откачен акумулатор.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Golf4-проблеми
имах подобен случай от клеморед
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Golf4-проблеми
И тук изглежда е това.Колата е доста далеч от мен и ще дойде след няколко дни.Клиента е установил,че ако не изважда контактния ключ няма проблеми,
Re: Golf4-проблеми
А провери ли главното реле на ебу и захранванията към него
Re: Golf4-проблеми
Проверено.Клиента ще дойде пак след десетина дни и ще пиша за развитие.Неприятно е,че проблема се проявява инцидентно и при мен винаги е добре.Ще трябва да ми остави колата за няколко дни.За да не отварям друга тема,някой знае ли колко ома трябва да е съпротивлението на температурния датчик на климатика на меган сценик 1,6 90кс,97г?