-Никога комутатор не се е разпознавал от ECU-то, единственото изискване е да е читав и за модела!
Виж схеми в аутодата, толеранса или воркшопа,, няколко такива съм оправил, "отхлупи" капачето отгоре и виж алуминиевите "косми" наречени проводници

, прекъсват, чупят се в областа на точковането-"заварката", или към лапичките на изходният куплунг или към контактните площадки на хибридната инт.схема изградена на керамична подложка като бръснарсо ножче и всичко запълнено със желеобразен прозрачен силиконов гел!
Да им "имам" "технологиите" на "великите" евро фирми (бош и сименс и т. н. еврокорифеи в електрониката)

...лай...а дето се.ът вече доста трудно се ринат, такива "пръчки" бай Японец никога не е творил и няма да сътвори.
Запоява се или със специален тинол за алуминий(продава се свободно вече), или със устройство за микро точковане "заварки"(това е скъпа техника-но все пак в някой сервизи и колеги я има)
Успех в начинанието..................