колеги имам сериозен проблем с една омега и моля за съдеиствие от ваша страна.
става дума за опел омега 2.0 инж.когато е студена много трудно пали-мокри свещите много сериозно но все пак пали.като загрее пали редовно и без проблем.осножният проблем е че на обороти работи нормално,но при подаване на газ неможе да се форсира и гарми във възд филтър(няма газова у-ба,зацепена е вярно.неможе да има натегнат клапан штот са хидр.ако и даваш постепенно газ се цепи добре.но като пуснеш газта и гасне.
свещи,кабели,капачка,гор филтър,стъпков мотор,бош клапа са наред.пробвал съм дори и с друг ЕКУ но няма разлика.закачал съм я на КТС и не дава никви грешки. ако някои има идея от какво е болна моля да сподели с отчаяния си колега.
омега 2.0-помощ
omega
кои темп.датчици имаш предвид,не е ли само този синия с двете крачета дето се завива на главата(да няма и някав друг????пробвал съм с друга възд.клапа ама пак е така.много ме съмнява бенз помпа и мене ама колата е на клиент и ако зема нова помпа пак не се окайе от нея сте потъна кам 200лева пък като съм я слагал немога да я върна в магазина и малко не ми стиска:).ама чудно ми е зашто като загрее добре се оправя-нормално върви и се форсира апък съм имал случаи като е проблема в помпата точно като загрее и почва да забива муцуната ?!?!?ти какво ще кажеш
омега
първо прощаваите за моята некомпетентност ама аз се занимавам почти само с механични проблеми и съм доста назаде с електро нещата.така де исках да попитам как да ги премера сондата и датчика?
датчика доколкото знам се мери на съпротивление и не трябва да показва 1(верно ли е това)и при топла и студена кола да показва различно съпротивление.
сондата има ли начин да се мери с мултииметъра или само като се закачи колата на КТС.??
благодарство ако някои отговори
датчика доколкото знам се мери на съпротивление и не трябва да показва 1(верно ли е това)и при топла и студена кола да показва различно съпротивление.
сондата има ли начин да се мери с мултииметъра или само като се закачи колата на КТС.??
благодарство ако някои отговори
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
- Местоположение: София, Картроник ЕООД
- Обратна връзка:
В дебитомера има темп. датчик, който се мери на някой от крачетата. Ако си пробвал с не точния дебитомер има разлика в крачетата на купулунга.
Това, че е с хидравлични повдигачи не значи, че не е там проблема.Особено ако маслото в двигатела не е подходящо.(това са основните проблеми при Форд 16 вентила)
Това, че е с хидравлични повдигачи не значи, че не е там проблема.Особено ако маслото в двигатела не е подходящо.(това са основните проблеми при Форд 16 вентила)
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
тел.: 832 11 67