Абселютно точно И аз стигнах до тоя извод но понеже съм правил мижави експерименти та се зачудих и замислих над теорията на данеф и четох ли четох и се нещо не излиза математиката ама викам си щом човека така иска нещо има Но като го потвърдихте вече няма съмненияditex написа:Когато започнахме да обмисляме какви възможности трябва да притежава един пълнофункционален автомобилен сигнал генератор първото което направихме е да включим към съответния вход на няколко контролера първоначално синусиодален сигнал (двуполярен) след това подадохме импулсен сигнал (правоъгален) двуполярен и накрая премахнахме и отрицателната полувълна. Резултата беше еднакъв, ECU-то не правеше разлика в сигналите и затова решихме да не усложняваме излишно менюто. Изходните сигнали се генерират чрез АЦП и затова няма проблем ако има смисъл някой ден да се добави и друг изходен сигнал, това е само въпрос на програма.dyaneff написа:Пробвай вместо магнитен датчик да закачиш имитатора дали еку ще го приеме за нормален датчик.
Иначе не е никак трудно да се направи това дето иска колегата данеф а ако го прави и човек дето разбира от програмиране е въпрос на часове сигурно