Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
-Предисторията е дълга затова ще я спестя, накратко след намеса не некомпетентни "колеги" двигателният контролер спира да иправлява нацяло два от входовете на комутатора , третият е със занижена развивка, макс, на 1,6 волта (тоест не работи коректно) един единствен е в норма 5 волта правоъгълен ОК. Демек "литнал" драйвер, тоест чип или интегрална схема, ето го и виновника>>>
Извинявам се за калпавите снимки ама с апарат кодак от времето на Рейгън те това става ама в сервиза имам само това "дърво" и не ми се изхвърля
ето го о ЕЦУ-то>>
Снимките са калпави, та значи чипа е драйвер някакъв но си нямам на идея какъв и с какво може да се замени, на него гордо стои емблемата на Бош и следната номерация
30 237
СВ/4295
BJ180.9
-Чипа е 20(двадесет) крака!
Компютъра(Мотроник)- ECU-то , е със номерация :
0 261 203 550/551
-------------------------------------------------
Молбата ми е следната, ако някой знае с какъв друг чип би могло да се замени това чипче - да сподели. Или ако някой колега има такова чипче нека се обади , или ако има компютър с друг дефект и здрав такъв чип , или пък дори здрав годен работещ такъв компютър , моля нека се обади, или да пише тук взимам каквото има(дори и акъл) и плашам както трябва.
Трябва да я запаля тая кола от месец е обиколила няколко сервиза а колата е на роднина на мой голям приятел,......- та така, помагайте моля кой с каквото може!
Р.S. обадих се тук там по морги на две места казаха че имат такива на едното искаха 150лв , на другото 200 лв. , но собственика е финансово притеснен и затова це нагърбих със задачата да намеря нещо по евтино ако е възможно че и горивната помпа е дефектирала на всичко отгоре.......
Благодаря предварително: И.М.
Извинявам се за калпавите снимки ама с апарат кодак от времето на Рейгън те това става ама в сервиза имам само това "дърво" и не ми се изхвърля
ето го о ЕЦУ-то>>
Снимките са калпави, та значи чипа е драйвер някакъв но си нямам на идея какъв и с какво може да се замени, на него гордо стои емблемата на Бош и следната номерация
30 237
СВ/4295
BJ180.9
-Чипа е 20(двадесет) крака!
Компютъра(Мотроник)- ECU-то , е със номерация :
0 261 203 550/551
-------------------------------------------------
Молбата ми е следната, ако някой знае с какъв друг чип би могло да се замени това чипче - да сподели. Или ако някой колега има такова чипче нека се обади , или ако има компютър с друг дефект и здрав такъв чип , или пък дори здрав годен работещ такъв компютър , моля нека се обади, или да пише тук взимам каквото има(дори и акъл) и плашам както трябва.
Трябва да я запаля тая кола от месец е обиколила няколко сервиза а колата е на роднина на мой голям приятел,......- та така, помагайте моля кой с каквото може!
Р.S. обадих се тук там по морги на две места казаха че имат такива на едното искаха 150лв , на другото 200 лв. , но собственика е финансово притеснен и затова це нагърбих със задачата да намеря нещо по евтино ако е възможно че и горивната помпа е дефектирала на всичко отгоре.......
Благодаря предварително: И.М.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Само тук намерих нещо http://forum.chiptuner.ru/showthread.php?p=909082
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Ако чипа е същият като на по-новите еку-та е за 6 цилиндъра и има 6 входа и 6 изхода
просто премостваш 2 входа и изхода.
Пробвано на туран ауди А4 и някакъв волкваген и работи 100%
ако можеш направи качествени снимки на платката
просто премостваш 2 входа и изхода.
Пробвано на туран ауди А4 и някакъв волкваген и работи 100%
ако можеш направи качествени снимки на платката
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Имам един бошовски компютър на части. Има някакъв подобен контролер, но е с различни номера. Ако желаеш мога да ти го пратя целия компютър и ако ти върши работа интегралата да си я повличаш (ако разбира се можеш да намериш дейташийт на интегралите и да ги сравниш). Щото на вид същите, ама...
Номерата на моя са:
30280
07/3199
DL798.1
Номерата на моя са:
30280
07/3199
DL798.1
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Много Благодаря колегаivanovbg, все пак е нещо, регнах се вчера сутринта в тоя форум но нямам права да пиша и да виждам всичко, жалко, може би "картинките" щяха да помогнат с нещо???ivanovbg написа:Само тук намерих нещо http://forum.chiptuner.ru/showthread.php?p=909082
в правилата пише , ей това
Начало общения. Иерархия форума.
Общение на нашем форуме Вы можете начать только с раздела "Форум для начинающих" и "Свободное общение". Позже, набрав определенное количество постов и время после регистрации, Вы сможете писать сообщения и создавать посты в технических разделах.
нямам нерви да чакам време и да драскам по блядски форуми
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Благодаря за отговора колега, днес ще сваля структурна схема на връзките от тоя драйвер(от платката) ще си начертая схемка игра е но няма друг шанс.ralderon написа:Имам един бошовски компютър на части. Има някакъв подобен контролер, но е с различни номера. Ако желаеш мога да ти го пратя целия компютър и ако ти върши работа интегралата да си я повличаш (ако разбира се можеш да намериш дейташийт на интегралите и да ги сравниш). Щото на вид същите, ама...
Номерата на моя са:
30280
07/3199
DL798.1
Никъде не намерих PDF-фи или поне някакво описание на тези драйвери??
Ако това което ми предлагаш е все още на платката(дъното) от там спрямо връзките бих могъл поне да се ориентирам тази схема драйвер ли е или нещо друго??, и току виж свършило работа.
Какви пари ще му искаш на твоя компютър??
Пращам ти на лична поща Адреса за доставка за моя сметка, но няма да е лошо първо да се чуем по телефоните за да се разберем.
Благодаря ти предварително.
поздрави и лек ден.....
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Според мен тази дъртата кочина не заслужава да и обърнеш повече от 30 мин внимание.rockton написа:...........................................
Компютър втора употреба едва ли ще струва повече от 40-50 лева за да си заслужава да си губиш времето и да го мислиш толкова.
Такива аудита преди три четири години бяха под път и над път ,би трябвало да ги има много на части .
Дори и да го отремонтираш ,колко пари ще изкараш изхождайки от цената на колата ?
Пък и гаранция неможе да се даде ,че утре нещо друго няма да му изгори вътре и клиената да каже : да го ева у майстора
Просто мое мнение !
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Колега,аз имам там отдавна регистрация.Има само една картинка която май не ти върши работа.Това е картинката:rockton написа: жалко, може би "картинките" щяха да помогнат с нещо???
В текстовия файл в руската тема има адрес на мейл само.
Ако искаш да питам руснаците нещо което те интересува?
Зададох въпрос на братята Руснаци,остава да чакаме.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
тази кола беше при мен явно клиента не ми повярва за компа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
-Едва днес ми остана време за писане, макар автомобила да отпътува с клиента(шастлив като мида ) -още във вторник!
-Към колегата ralderon, който ми изпрати ЕЦУ, още веднъж благодаря, но драйверът в него не свърши работа, понеже компа е EDC и този драйвер управлява авансаторният клапан на помпата, също и други елементи.....!
-Поне се позабавлявах да свалям структурни схеми на чипове....отдавна не я бях правил тази работа
След обстойно мерене и разчертаване нешата се изясниха и си дойдоха на "мястото", демек изясни се кой е "ключът от палатката" демек -драйверът.
Бош не са открили топлата вода, само дето са затруднили такива ка'т нас , за да не можем бързичко да им "изринем" лай...а дет са ги оакали.. с поръчкови чипове в нестандартни корпуси и със извънземна номерация ...
-Та така, понеже Бош-инцето е било винаги символ на чупливост, особенно в областа на електрониката, както всички знаят там ИЧ не ги бива горките, то борбата с тоя компютър си беше едно заяждаяне и инат от моя страна, демек предизвикателство един вид.
Та нататък...не се свърши само с дефектната горивна помпа и драйверът..., колата запали но заработи на три цилиндъра, бърза проверка с осцилоскопа и ААААА ново "25" на втори цилиндър няма комутация след комутатора към бобината!
Редовния номер при кухия бошов комутатор, сътворен от гениалната конструкторскотъпанова 'инженерна" мисъл на бош съставен от четири транзистора и мнооого алуминиеви "косми" наречени проводници......-проблем травиален и познат на повечето колеги. ..-Капачката на комутатора отхлупи!-силикона почисти! -и "космите припои' !
-И машинката заработи като истинска кола.......и както казах човека отпътува щастлив като мида...........
Благодара на всички колеги взели участие в темата, Благодаря за помоща.
-Към колегата ralderon, който ми изпрати ЕЦУ, още веднъж благодаря, но драйверът в него не свърши работа, понеже компа е EDC и този драйвер управлява авансаторният клапан на помпата, също и други елементи.....!
-Поне се позабавлявах да свалям структурни схеми на чипове....отдавна не я бях правил тази работа
След обстойно мерене и разчертаване нешата се изясниха и си дойдоха на "мястото", демек изясни се кой е "ключът от палатката" демек -драйверът.
Бош не са открили топлата вода, само дето са затруднили такива ка'т нас , за да не можем бързичко да им "изринем" лай...а дет са ги оакали.. с поръчкови чипове в нестандартни корпуси и със извънземна номерация ...
-Та така, понеже Бош-инцето е било винаги символ на чупливост, особенно в областа на електрониката, както всички знаят там ИЧ не ги бива горките, то борбата с тоя компютър си беше едно заяждаяне и инат от моя страна, демек предизвикателство един вид.
Та нататък...не се свърши само с дефектната горивна помпа и драйверът..., колата запали но заработи на три цилиндъра, бърза проверка с осцилоскопа и ААААА ново "25" на втори цилиндър няма комутация след комутатора към бобината!
Редовния номер при кухия бошов комутатор, сътворен от гениалната конструкторскотъпанова 'инженерна" мисъл на бош съставен от четири транзистора и мнооого алуминиеви "косми" наречени проводници......-проблем травиален и познат на повечето колеги. ..-Капачката на комутатора отхлупи!-силикона почисти! -и "космите припои' !
-И машинката заработи като истинска кола.......и както казах човека отпътува щастлив като мида...........
Благодара на всички колеги взели участие в темата, Благодаря за помоща.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
Привет колега,
Тамън започнах да се боря със същия проблем и неочаквано намерих тази тема в която вие доста подробно сте го разгледали.
Проблемът при мен е същия - от компютъра няма управление на запалването на един от цилиндрите.
Дали бихте могли да споделите крайния резултат от вашето разедване - посоченият чип ли е драйвера за запалването иле друг, и как процедирахте вие - сменихте ли го и намерихте ли аналог или му разгадахте структурата и го заменихте с друг драйвер?
Тамън започнах да се боря със същия проблем и неочаквано намерих тази тема в която вие доста подробно сте го разгледали.
Проблемът при мен е същия - от компютъра няма управление на запалването на един от цилиндрите.
Дали бихте могли да споделите крайния резултат от вашето разедване - посоченият чип ли е драйвера за запалването иле друг, и как процедирахте вие - сменихте ли го и намерихте ли аналог или му разгадахте структурата и го заменихте с друг драйвер?
Re: Audi A4 1.8Tutbo AEB 1995 год. ,дефектирал чип в ECU-тo
-Да точно този чип е драйвера, то си беше ясно още в самото начало!ststoilov написа:Привет колега,
Тамън започнах да се боря със същия проблем и неочаквано намерих тази тема в която вие доста подробно сте го разгледали.
Проблемът при мен е същия - от компютъра няма управление на запалването на един от цилиндрите.
Дали бихте могли да споделите крайния резултат от вашето разедване - посоченият чип ли е драйвера за запалването иле друг, и как процедирахте вие - сменихте ли го и намерихте ли аналог или му разгадахте структурата и го заменихте с друг драйвер?
Оказа се че чипа е производство на Mitsubishi или на Sanken , как да е , японеца го е "барнал" и проектирал и произвел още началото на 90те години, а кухиандрите от бош само са ги го поръчали с тяхна инициализация и корпус ...е да не им търся кусур на бошовите тъпани, те просто толкова си могат .
-ако само енин канал на драйвера е повреден , може да се "преконструира" -"побългари" със простичка схемичка от типа "паяк" или "обемен монтаж", в състав няколко транзисторчета и пасивни елементи! - за пробата,( понеже се заинатих)...-пробвано и сработи отлично!
-та така.....
-
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459