SRS BMW E46-волана
SRS BMW E46-волана
Здравейте, има ли начин да се изгаси еърбега на волана с някъкъв емулатор.Меря съпротивлението на буксите- 0,01 0,02 ома ???? Явно работи по друг принцип, един колега ми каза че е невъзможно, постоянно си търсело комуникацията?
Re: SRS BMW E46-волана
Има начин, -като се отремонтира и възстанови коректно!dexter написа:Здравейте, има ли начин да се изгаси еърбега на волана с някъкъв емулатор.Меря съпротивлението на буксите- 0,01 0,02 ома ???? Явно работи по друг принцип, един колега ми каза че е невъзможно, постоянно си търсело комуникацията?
Какво записва като грешки и какви са "живите данни" тоя SRS сам си мери съпротивлението на пиропатроните , има го в лайв дата....там се виждат и още други данни???- ти виждаш ли ги??
И какво съпротивление на кои букси мериш??, взимаш ли в предвид че всички свързващи куплунги в SRS-а имат замасяващи пружинни пластини(пинове) с цел предпазване от статика при разкачени конектори???
ЕТО ти двете схеми, SRS-9.0.....до 1999год. и същия с видоизменение във драйвер айрбъга след 1999 година!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: SRS BMW E46-волана
Благодаря колега, и се извинявам! Драснах темата набързо докато клиента беше тук, колата е 2002 год. 320D, проблема е че клиента си сменя волана с друг, старият му работи и меря съпротивленията по него- 0 ома ?? а работи , а този новият е с прецакан еърбег на 100%. Веднага щом измислим нещо и ще го привикам да дойде пак
! Въпроса ми е - кави съпротивления да сложа или дали изобщо ще стане или трябва някква схема като тази за кантарчето на седалките?? Еърбега е с 2 букси с по 2 кабела и схема имам ама
.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
пробвай както ти казах ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
иначе алармата заспа
за парите е уникална....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
иначе алармата заспа
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
а иначе едва ли ще ти кажат тук как се решава проблема с инвестиция от 0,5 стотинки за резистори ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
Колега dexter, доколкото разбирам трябва да се омагьоса SRS да на му свети лампата?
Това предпродажбено ли е или след удар?
Вариантите са три:
1. Махане на сигналната лампа или свързването и към някоя друга... Цена минимум 30лв, при диагностика веднага лъсват всички грешки.
2. Симулиране на всички проблемни пиропатрони с резистори със съпротивление 2,2-2,7 ома, за кантарчето на пасажерската седалка е друга бира... Цена - според броя на проблемните патрони, но минимум 30лв, на диагностика няма грешки.
3. Кодиране на модула с подходящ инструмент в посока комплектация на системата...
Лично аз работя с вариант 3. Цена на услугата за тая кола - 40лв, няма грешки... ако диагностикът се заиграе и провери колмплектацията, истината ще излезе наяве.
Ако има "краш дата" разговорът тръгва в друга посока - или точка 1, или 70-100лв и после точка 2 или 3...
Избирате с клиента подходящия за него (пари) вариант и действате.
И най-накрая държа да отбележа, че системата SRS е животоспасяваща и е повече от желателно да е в пълна изправност! Изключение може да се направи със сензора за заета пасажерска седалка, защото след кодиране на модула "без сензор" при удар задължително се задейства съответната възглавница.
Това предпродажбено ли е или след удар?
Вариантите са три:
1. Махане на сигналната лампа или свързването и към някоя друга... Цена минимум 30лв, при диагностика веднага лъсват всички грешки.
2. Симулиране на всички проблемни пиропатрони с резистори със съпротивление 2,2-2,7 ома, за кантарчето на пасажерската седалка е друга бира... Цена - според броя на проблемните патрони, но минимум 30лв, на диагностика няма грешки.
3. Кодиране на модула с подходящ инструмент в посока комплектация на системата...
Лично аз работя с вариант 3. Цена на услугата за тая кола - 40лв, няма грешки... ако диагностикът се заиграе и провери колмплектацията, истината ще излезе наяве.
Ако има "краш дата" разговорът тръгва в друга посока - или точка 1, или 70-100лв и после точка 2 или 3...
Избирате с клиента подходящия за него (пари) вариант и действате.
И най-накрая държа да отбележа, че системата SRS е животоспасяваща и е повече от желателно да е в пълна изправност! Изключение може да се направи със сензора за заета пасажерска седалка, защото след кодиране на модула "без сензор" при удар задължително се задейства съответната възглавница.
TuningMaster ![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
Re: SRS BMW E46-волана
Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася....
аз е46 с краш, не съм виждал
Не че клиента не може да се изкъпе че я има
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
Не мога да се закълна, че съм виждал... писах по принцип.milennyc написа:Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася....аз е46 с краш, не съм виждал
Не че клиента не може да се изкъпе че я има
TuningMaster ![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
Re: SRS BMW E46-волана
И аз казах че си напълно прав при предложенията към клиента и начините на остранение на този проблем. И аз ги правя така но най вече със Скенера спирам чека на ..... квото не искам да се чеква и е ОК. Но исках да кажа че на E46 няма краш дата понеже говорихме за този конкретен примерbobolin4o написа:Не мога да се закълна, че съм виждал... писах по принцип.milennyc написа:Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася....аз е46 с краш, не съм виждал
Не че клиента не може да се изкъпе че я има
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559