опел астра 1.4 8v

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
alex07
КОЛЕГА
Posts: 103
Joined: Mon Nov 10, 2008 8:46 pm
Location: трявна

опел астра 1.4 8v

Post by alex07 »

проблема е че е адски мудна в ниските когато е загрял сменяни са температурен датчик тпс мап сензор и пак същата работа на диагностика нищо а сутрин докато е студена (1-2 мин)е като самолет не мога да се преборя с това чудо помагайте кой с каквото може
donkole1
КОЛЕГА
Posts: 101
Joined: Thu Mar 01, 2012 2:02 pm
Location: Варна

Re: опел астра 1.4 8v

Post by donkole1 »

Според мен проблема е механичен.Това е мн проста машина
alex07
КОЛЕГА
Posts: 103
Joined: Mon Nov 10, 2008 8:46 pm
Location: трявна

Re: опел астра 1.4 8v

Post by alex07 »

мислиш ли щот и аз си мисля че е някаде там ама не съм се ровил още
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: опел астра 1.4 8v

Post by ivanovbg »

Датчика за температура на въздуха как е? Налягане масло също. Повдигачи? Ангренаж? Аванса как е?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: опел астра 1.4 8v

Post by presko79 »

Преди доста време имах такъв случаи,но с 16 клапанова ,беше обиколила бая колеги.
Та някои сложил с цел тунинг резистор на темп .на охлаждащата течност.Възтанових и колата се оправи.
Бензина е за измиване на дизелови части.
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: опел астра 1.4 8v

Post by rudoni »

дай инфо за живи данни!Ако температурата на двиг е ниска ,а е загряла колата (по контролни уреди) ,проблемът е в ЕБУ!имам 5-6 решени проблема по този начин.Дават фира ЕБУ.На този мотор това му е проблемът! Търси по моргите Тайванското производство,бошовскиябързосе бъгва.
С нами Бог!

0886 224486
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: опел астра 1.4 8v

Post by bobolin4o »

rudoni wrote:дай инфо за живи данни!Ако температурата на двиг е ниска ,а е загряла колата (по контролни уреди) ,проблемът е в ЕБУ!имам 5-6 решени проблема по този начин.Дават фира ЕБУ.На този мотор това му е проблемът! Търси по моргите Тайванското производство,бошовскиябързосе бъгва.
Колега, гледам пак си натряскал поста си на един дъх... Не се превъзбуждай толкова, пести ги тия нерви!
И как точно диагностицира, че проблемът на колегата е точно в компа? И да търси "тайвански", ама в никакъв случай "бош"... Че той даже не е казал каква е точно системата на управление на мотора на тая Астра...
Евала значи...
TuningMaster Image
0887 704 900
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: опел астра 1.4 8v

Post by rockton »

rudoni wrote:бошовския бързо се бъгва.
На мен доколкото ми е ясно, и доколкото разбирам от ЕЦУ-та на автомобили??
за пръв път чувам че има Бошов компир на такава дърта бънгия, щом е 1.4 8 клапанов значи има няколко мотора с различни кодове, и всите са 1.4!
С14NZ = Rochester Multec-ZE
C14SE = Rochester Multec-M
X14NZ = Rochester Multec-ZE
X14XE = Rochester Multec-S
Няма бош, няма мошш,....не че мултеците не се збъгясват, основен проблем е многослойната платка(дъно) , както и SMD резистори-прекъсват, има и още разпространени дефекти при тях, нооо тва е друга бира.
Нека колегата първо да каже с кой код е мотора, и какво дефакто вижда(чете с кодочетеца) по ЕЦУ-то та да се ориентираме вярно! По памет някой от тея стари мултеци нямаха живи данни??...отдавна не съм преглеждал такова чудо на изчезване са :mrgreen: :mrgreen:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: опел астра 1.4 8v

Post by rudoni »

Ама, защо момчета веднага се нахвърляте като хиени? Значи не сте виждали този мотор с токо -разпределител и останали елементи Бош? Вярно, системата е Мултек ,но останалото ...........Да ! Така е! Точно този мотор (с ДИС или не ) запалване при диагностика отчита неизправен температурен датчик и показанията на ЕБУ (а не ЕЦУ) не съвпадат с тези на таблото.Сменяш датчика, емулираш датчика -все същото.Сменяш ЕБУ и се оправят нещата! 8) :mrgreen: С колеги от Русия стигнахме до извода ,че входа на темп. датчик се бъгва и не си заслужава ремонта , а направо цял ЕБУ. Поне 5-6 пъти оправян по този начин проблемът на този мотор без значение дали е на Кадет , Корса или Астра.А наистина търся тайванския ЕБУ защото много Астри са корейски!!! :mrgreen: Такъв е автопарка около мен за съжаление.
С нами Бог!

0886 224486
alex07
КОЛЕГА
Posts: 103
Joined: Mon Nov 10, 2008 8:46 pm
Location: трявна

Re: опел астра 1.4 8v

Post by alex07 »

само моля ви не се почвайте да се дъвчете.аз лично не съм чел тази кола но клиента казва че колеги са я чели и нямала никакви проблеми от към показания (аз лично не вярвам на казаното докато не видя)та да дойдем на проблема казах че са сменяни доста работи по нея и и все същото държание само момчето е забелязало че сутрин като запали и тръгне веднага колата лети :roll: ще се поровя малко да я разгледам и ще видим какво става с тая проста и дърта бракма
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: опел астра 1.4 8v

Post by gt40 »

Вярно е че им мрат компютрите, сменил съм доста. Друга идея, ама с лайф данните е се види е ламбдата, че след загряване работи. Едно сравнение с газ анлизатора дава резултат.
Поздрави
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: опел астра 1.4 8v

Post by ivanovbg »

Алекс, обърна ли внимание на това което написах? Налягане на маслото мери ли сутринта и след като спре да върви? Клапана за налягане на маслото и пътя до него обикновено е пълен с нагар. Помисли как работят точно този вид маслени повдигачи ... В обороти налягането се нормализира и ...

П.П.Това не изключва и мнението за комп, датчик за температура на въздуха, спукана шпонка на кол. вал, позапушени дюзи, както и другите мнения. В края на краищата не всички повреди с еднакви симптоми са от едно и също нещо.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: опел астра 1.4 8v

Post by bobolin4o »

rudoni wrote:Ама, защо момчета веднага се нахвърляте като хиени? Значи не сте виждали този мотор с токо -разпределител и останали елементи Бош? Вярно, системата е Мултек ,но останалото ...........Да ! Така е! Точно този мотор (с ДИС или не ) запалване при диагностика отчита неизправен температурен датчик и показанията на ЕБУ (а не ЕЦУ) не съвпадат с тези на таблото.Сменяш датчика, емулираш датчика -все същото.Сменяш ЕБУ и се оправят нещата! 8) :mrgreen: С колеги от Русия стигнахме до извода ,че входа на темп. датчик се бъгва и не си заслужава ремонта , а направо цял ЕБУ. Поне 5-6 пъти оправян по този начин проблемът на този мотор без значение дали е на Кадет , Корса или Астра.А наистина търся тайванския ЕБУ защото много Астри са корейски!!! :mrgreen: Такъв е автопарка около мен за съжаление.
Виждал съм, колега, достатъчно Опели... обаче до сега не съм виждал опел 1,4 с 8 клапана и с комп БОШ, дето се бъгвал повече от "тайванския"!
Просто се дразня когато някой дава диагнози "на сляпо", пишейки глупости при това.
Извинявам се за спама...
TuningMaster Image
0887 704 900
alex07
КОЛЕГА
Posts: 103
Joined: Mon Nov 10, 2008 8:46 pm
Location: трявна

Re: опел астра 1.4 8v

Post by alex07 »

C14SE = Rochester Multec-M и е много странно това което прави даваш рязко газ и има едно прекъсване преди да се изфорсира
Chicho78
Posts: 13
Joined: Sun Nov 27, 2011 1:48 pm

Re: опел астра 1.4 8v

Post by Chicho78 »

Колега премери ли и налягането на помпата.
Post Reply