метаново берлинго
метаново берлинго
някой слагал ли е други дюзи на берлинго с фабричен метан? 15 омови са, мисля да пробвам с такива от изиджет, ако не иска ще сменя цялата система. дали оригиналния комп. позволява някакви корекции? и ако да с какъв софтуер??
ще споделя какъв е резултата
ще споделя какъв е резултата
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: метаново берлинго
Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: метаново берлинго
408.36 лв/брой , не съм жалостив към клиентите, ама тая цена ми счупи тъпомера, то да бяха някви дюзи да кажеш, а те издържаха няма 100хил.bobolin4o написа:Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?
между другото локализирах проблема, прецакана е само първа дюза (броено по френски ), откъм съединителя, дюзите са под смукателните колектори, първата се е напълнила с масло от картерните газове
дюзите на изиджета са с огромен дебит и не стават за заместник, мисля че от стефанели ще заспят но така или иначе слагам целия изиджет
Re: метаново берлинго
Разумно решение!При мен преди време беше дошло едно Кади със заводски метан.Във местния представител на VW му казали че има проблем в редуктора.Смяната на редуктора щяла да му струва около 4000лв.Аз за по малко от половината на тази цена му монтирах друга газова предница!ogromnii написа: но така или иначе слагам целия изиджет
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: метаново берлинго
аз доста се почесах преди да изкорубя всичко, ама надделя идеята че поне слагам нещо за което има резервни части, между другото изиджета го купих от продавалник нов-350, пича има още един, ако някой има интерес да му свирне, е, няма гаранция естествено ама...
Re: метаново берлинго
колата заработи прилично, но дюзите са и големи, намалих налягането и е ок ама ме дразни идеята че е на най-бедно картата с нули от край до край, и ми се върти идеята да сложа пред дюзите "жигльори" та да намаля дебита, обаче ме притеснява че на изиджета дюзите са без пружина, затварят от налягането, дали няма да им повлияе ограничаването на дебита? някой правил ли го е?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: метаново берлинго
Е защо трябваше да е ИзиДжет? Не можа ли да сложиш нещо друго? И защо не ползваш неговия редуктор?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: метаново берлинго
ползвам си изиджетския редуктор, а избрах да е изиджет по две съображения - цената , и дълготрайността (тип слагаш и забравяш)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: метаново берлинго
Значи най-добре е да сложиш подходящите за тоя мотор дюзи.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: метаново берлинго
това го знам чудех се дали някой е пробвал с побългаряване иначе корекциите на бензиновото време във всички режими са +10-5% което за тази кола е ок, проблема идваше от там че при натискане на пълна газ колата заключва корекцията на 0.8% и не се води по ламбда, а точно до тоя режим (почти пълна газ) работеше на -10%, т.е. богато, и при натискане до долу се получаваше леко запъване от преобогатяването, с намаляването на налягането отиде на 0 и стана о.к
цената на операцията беше договорена предварително, и нямах толеранс за други дюзи, сега всичко работи добре, ще видим как ще се държи във времето
цената на операцията беше договорена предварително, и нямах толеранс за други дюзи, сега всичко работи добре, ще видим как ще се държи във времето
Re: метаново берлинго
А как изглежда този редуктор за метан,че не съм виждал?ogromnii написа:ползвам си изиджетския редуктор
Виждал съм редуктор на ИзиДжет за пропан-бутан(отделно е изпаритела),ама за метан...............!?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: метаново берлинго
втора степен си е същата като на пропан-бутана, вместо изпарителя "тръба в маркуч" има редуктор който сваля налягането на 5атм.
това са първа и втора степен:
http://svvsystems.com/snimki/8_3.jpg
http://svvsystems.com/snimki/8_4.jpg
това са първа и втора степен:
http://svvsystems.com/snimki/8_3.jpg
http://svvsystems.com/snimki/8_4.jpg
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: метаново берлинго
И каква е цената на тия две устройства, ако не е тайна разбира се?
Може и на лични...
А какво налягане поддържа след втората степен и в какви граници може да се регулира?
Може и на лични...
А какво налягане поддържа след втората степен и в какви граници може да се регулира?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: метаново берлинго
0.6 атмосфери без вакуум, на празен ход около 0.1 с вакуум
аз го намалих до край - 0.4 без вакуум, -0.1 на празен ход това и е характерното на тая система - работи на много ниско налягане, а дюзите са с много голям дебит
"преден комплект" купих от продавалник за 350, пича има още един комплект, иначе цената му е над 800
аз го намалих до край - 0.4 без вакуум, -0.1 на празен ход това и е характерното на тая система - работи на много ниско налягане, а дюзите са с много голям дебит
"преден комплект" купих от продавалник за 350, пича има още един комплект, иначе цената му е над 800