MAF
MAF
Вчера смених на една Алмера дебитомера...лъжеше с около 80%.Днес на Опел ми се наложи.Тотално умрял...0 в. на изхода.Викам си ще го отворя сигурно се е разпоил.Егати самоделката стърчат резистори,диоди.Личи се че е дооправяна схемата.Беше девствен Бош.Та въпроса ми е от голямот разнообразие фирми.ITN,Hoffer,Marelly,Metelly....какво сте виждали по-истинско вътре?Не знам какво да купувам вече...
Re: MAF
пиербург колега изпитано 5 години без проблеми естествено с редовна смяна на въздушен филтър
Re: MAF
Това че изглежда самоделно не значи непременно че не работи но... повечето не работят статистиката ми с "евро" дебитомери е горе-долу 1от3 работещ като най често работят хофер
Re: MAF
Здрасти колега и аз много съм си патил с китайчетата евтините алтернативи до момента в който реших да споменават мене не майка ми и за себе си реших или качествено или не сменям. От многото ми наблюдения за новите дебитомери нямал съм проблеми с Пиербург както казва колегата и Meat doriq италиянски но вътре са на Бош.Продават ги магазини Коссер.С тези марки никога съм нямал проблеми . Цените са приемливи.Сменям само патрона.Успех:)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: MAF
Дебитометър за под 200 лева цена забелязах че не работят изобщо добре...
За това вече или от морга или поръчка от БОШ А пък складовете на евтини китайски боклуци да си гледат работата с евтините китайски дебитометри, то много хубава "услуга" ще му направиш на клиента да даде 100 лева за пълен тотален боклук, после да те обсъжда навсякъде..
Вече нито бензинови помпи взимам от нашите вносители нито дебитометри
За това вече или от морга или поръчка от БОШ А пък складовете на евтини китайски боклуци да си гледат работата с евтините китайски дебитометри, то много хубава "услуга" ще му направиш на клиента да даде 100 лева за пълен тотален боклук, после да те обсъжда навсякъде..
Вече нито бензинови помпи взимам от нашите вносители нито дебитометри
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: MAF
Откакто на личната ми кола спря чешки бош бензинова помпа на 1 година (естествено докато изпреварвах тир, в дън гори тилилейски, посред нощ, с бебе на половин година ) не уважавам "марки". Афтърмаркет частите нямат общо с фабрично вградените
Дисекцията показа скъсано кабелче на едната четка, ама какво от това? Нали спря?
Оттогава купувам което ми се види прилично, ако не работи връщам, взимам друго и така до победа.
п.п. А и повече бмв няма да карам, много са хубави ама си ги карайте вие, аз съм по заз-ките
Дисекцията показа скъсано кабелче на едната четка, ама какво от това? Нали спря?
Оттогава купувам което ми се види прилично, ако не работи връщам, взимам друго и така до победа.
п.п. А и повече бмв няма да карам, много са хубави ама си ги карайте вие, аз съм по заз-ките
Re: MAF
Извинявай за "Офф лириката" колега ама като чуя бош и не мога да се сдържаogromnii написа: спря бош.... на 1 година
-Поредното потвърждение на сентенцията от монтьорският фолклор: - Има ли бош - има голям проблем по рождение
Съжалявам че ти се е случило такова премеждие и то в такава ситуация , прощавай пак, за спама.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: MAF
Не е спам,благодаря на Колегите!
Ще го издиря в боклука да го снимам.Заинтересувах се щото видимо една част е залята с епоксидна смола,добавени елементи..въздушни и заляти със силикон.Накрая брандирано като Бош и вградено в Опел.
Ще го издиря в боклука да го снимам.Заинтересувах се щото видимо една част е залята с епоксидна смола,добавени елементи..въздушни и заляти със силикон.Накрая брандирано като Бош и вградено в Опел.
Re: MAF
ако направя снимка на "к" адаптера ми ще се смеете до петровден ама работи безотказно
така че външния вид не винаги е решаващ, да не би супертехнологичните дебитомери да не се пръдват? мен ако ме питате най-ненадеждни ми изглеждат старовремските механични VAF, лагери, оси, потенциометри ама... работят по 20 години
така че външния вид не винаги е решаващ, да не би супертехнологичните дебитомери да не се пръдват? мен ако ме питате най-ненадеждни ми изглеждат старовремските механични VAF, лагери, оси, потенциометри ама... работят по 20 години
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: MAF
а ние мятаме софт без дебиломер (кадето може) и газзз....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: MAF
къде го мятате този софт без дебитомер, през терасата ли.. и после почват едни черни пушаци
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: MAF
може против пушеци и за по яко вървене да се сложи една водородна клетка
шегата на страна, не мога да се сетя какво беше, но съм виждал бензинова кола с мап и маф, ако има кой да "метне" правилния софт със сигурност може без едното, няма да изпусне параметър
шегата на страна, не мога да се сетя какво беше, но съм виждал бензинова кола с мап и маф, ако има кой да "метне" правилния софт със сигурност може без едното, няма да изпусне параметър
Re: MAF
Спамери такива
Кахърите с Вопела ми продължават.
Двигател Х10ХЕ,3 цилиндъра.Корса 97 година.....с ибания комп.Донесаха ми втора радост дебитомер.Имам някакви показания...да кажем в рамките.Чета с Опком.
С две думи студена пали ,работи 20-на секунди,почва да плете на 1-2 куки и умира.След това пак пали и същото.
Топла :Пали,държи празен ход,мога да форсирам плавно.Не мога да форсирам рязко.
Имах грешка за датчкик к.вал-индуктивния в картера.Смених го,разлика никаква,но поне спря да свети чека.
Проверих бензин има,помпа има,налягане има,при форсиране налягането не пада.Свещи регулирах на 1мм,по бобините видимо пробив няма,лулите са мекички.
Ламбда работи,оцветяване на свещите бива,на мирис ми се струва богато,но като се има предвид,че е бачкала без дебитомер и калпав датчик на К.В. ..чисти гърнета в момента.
Та в заключение: живите данни биват и няма запис на грешка.
Намирисва ми на компютър.Проверих за изгнили пинове-ония игли дето се къртят от блока,всичко изглежда ОК.Полях всичко медно с контактен спрей...
Изчетох опел форума за тоя двигател.Споменават мръсен дросел...ще го видя днес,но симптомите не ми уйдисват.
По механиката някакъв опит ако имате да споделите ще са от полза.Не съм отварял 3-ка.
На софтуера има 3 стринга ,които ме смущават,но не съм обърнал внимание преди как се държат.
Desired Airflow ,Actual Airflow и Calculated Airflow имат разлика.
Всекакви идеи са ми от помощ!
П.П. Самото писане помага някой път:При форсиране налягането не пада,ма не се и качва.Открих спуканото маркуче на вакуума регулатора на рейката.Но проблема си остава.Май ми е дошло много ринненето на сняг сутринта....
Кахърите с Вопела ми продължават.
Двигател Х10ХЕ,3 цилиндъра.Корса 97 година.....с ибания комп.Донесаха ми втора радост дебитомер.Имам някакви показания...да кажем в рамките.Чета с Опком.
С две думи студена пали ,работи 20-на секунди,почва да плете на 1-2 куки и умира.След това пак пали и същото.
Топла :Пали,държи празен ход,мога да форсирам плавно.Не мога да форсирам рязко.
Имах грешка за датчкик к.вал-индуктивния в картера.Смених го,разлика никаква,но поне спря да свети чека.
Проверих бензин има,помпа има,налягане има,при форсиране налягането не пада.Свещи регулирах на 1мм,по бобините видимо пробив няма,лулите са мекички.
Ламбда работи,оцветяване на свещите бива,на мирис ми се струва богато,но като се има предвид,че е бачкала без дебитомер и калпав датчик на К.В. ..чисти гърнета в момента.
Та в заключение: живите данни биват и няма запис на грешка.
Намирисва ми на компютър.Проверих за изгнили пинове-ония игли дето се къртят от блока,всичко изглежда ОК.Полях всичко медно с контактен спрей...
Изчетох опел форума за тоя двигател.Споменават мръсен дросел...ще го видя днес,но симптомите не ми уйдисват.
По механиката някакъв опит ако имате да споделите ще са от полза.Не съм отварял 3-ка.
На софтуера има 3 стринга ,които ме смущават,но не съм обърнал внимание преди как се държат.
Desired Airflow ,Actual Airflow и Calculated Airflow имат разлика.
Всекакви идеи са ми от помощ!
П.П. Самото писане помага някой път:При форсиране налягането не пада,ма не се и качва.Открих спуканото маркуче на вакуума регулатора на рейката.Но проблема си остава.Май ми е дошло много ринненето на сняг сутринта....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: MAF
Все пак смятам, че е дебитомер. Имам и още една идея, защото брах ядове с един такъв кенеф преди време (същите симптоми... и победих!), ама не ми се пише... по-добре ми звънни, да обменим мисли.
0887 704 900
Поздрави!
0887 704 900
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: MAF
Спуканото маркуче щеше да го хванеш с вакуумметър. Пак той или датчик пулсации към осцилоскопа могат да те насочат за състоянието на мотора.