![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
наскоро попаднах на тема в която се обсъждаше прецизна настройка на газов инжекцион като се следят ОБД тримовете от бензиновия компютър. Т.е. там се казваше, че се следят тримовете на бензиновия компютър със съответен софтуер при различни режими на двигателя в движение и работа на газ. Ако тримовете са на "-" се намаля коефициента при съответните обороти в газовата таблица , а ако тримовете са на "+" съответно се увеличава коефициента в газовата таблица. Това се правело докато тримовете започнат да осцилират около нула.
Може и аз да не съм разбрал както трябва, затова бих искал да помоля по-компетентните колеги да споделят мнение относно този начин на настройка, наистина ли е по-прецизен, приложим ли е за опел,и ако може малко повече разяснение как точно се дейста, и евентуално каква програма ще трябва за да се наблюдават тримовете в реално време (напр. за Опел) - AutoScanner, OP-COM, TECH2 ?? А всъщност какво представляват самите тримове?
PS. Предполагам става въпрос за обикновен газов инжекцион, т.е. единствено с управление от сигналите на бензиновите инжектори, без обратна връзка по OBD.