ТПС, МАП и предварение

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: ТПС, МАП и предварение

Post by oem »

rangel1 wrote:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

Re: ТПС, МАП и предварение

Post by tnikolov »

gt40 wrote:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: ТПС, МАП и предварение

Post by ogromnii »

егати симпатягите :mrgreen:
само за протокола - матрикса ми е евро4, с жило и без егр :idea:
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: ТПС, МАП и предварение

Post by bobolin4o »

tnikolov wrote:
gt40 wrote:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
Преди около 5 години зимата ми дойде една такава китайка... тъкмо си я купили. Оплакването беше - няма парно, в смисъл не духа топло.
Поглеждам... въобще няма радиаторче, няма маркучи към купето... Честито, викам, купили сте си кола за Африка! :mrgreen:
TuningMaster Image
0887 704 900
gencho5
КОЛЕГА
Posts: 30
Joined: Wed Oct 08, 2008 10:51 pm

Re: ТПС, МАП и предварение

Post by gencho5 »

oem wrote:
rangel1 wrote:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.
Ако на една бобина при ниски обороти не и достига времето да се зареди, на високи обороти няма никакъв шанс да се зареди. Нали и затова се прави токоограничението, за да се пази бобината при ниски обороти от прегряване!
Колега oem друга е била причината 'на горе да изчиства '.
Post Reply