С каква диагностика се чете най добре? Все излизат частични параметри по ОБД2 Пробвано с АТС900, КТС540, Лаунч ,Аутоком ! Интересуват ме живите параметри.Няма грешки!?
Колата не пали сутрин на място . бутнеш ли я пали!Така разби и междинно каре.Пробвано с 3 CTS,със запалка подгрявани -понякога хваща!Колата идва все вечер и имам малко време за "четене".Питане- откъде да почна (само не казвайте CTS и свещи-пробвани!)
Четене, метене...
Нали имаш осцилоскоп - какво искаш да четеш толкова на просто CDI. Виж за колко време се качва напрежението на датчика за налягане в рейла на 1-1,2 волт, ако въобще го качва. Ако не го качва мери дюзите,клапан,помпа, въздух, ако го качва и не пали виж дали има импулс към тях. Само първото палене ли? Ако веднага я изгасиш и пробваш? Свещите са здрави, ама стига ли ток до тях - все прости неща...
И тази тъпотия да грееш температурния датчик... Запомни че дизел не се дави! Компресия мери ли ?Стартера как върти?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Ако имаш изправна доставна у-ба,свещите са оттренирани с изправност и ток,насочи се към помпата,регулатора или дюзи.Наи вече гледаи какво става с високото налягане сутрин.Наи вероятно не стига и до 180 бара и не може да припука.
Аутобос има добра диагностика с тоя курник.
ivanovbg написа:Четене, метене...
Нали имаш осцилоскоп - какво искаш да четеш толкова на просто CDI. Виж за колко време се качва напрежението на датчика за налягане в рейла на 1-1,2 волт, ако въобще го качва. Ако не го качва мери дюзите,клапан,помпа, въздух, ако го качва и не пали виж дали има импулс към тях. Само първото палене ли? Ако веднага я изгасиш и пробваш? Свещите са здрави, ама стига ли ток до тях - все прости неща...
И тази тъпотия да грееш температурния датчик... Запомни че дизел не се дави! Компресия мери ли ?Стартера как върти?
Да само първия път и след това е ОК! Казваш за напрежението на датчека за налягане -то лесно се мери но колко трябва да е за нормално налягане? Ако е толкова колката си писал- едно голямо БЛАГДАРЯ!Този ,но по сложен проблем съм го минал с Корса С,така че съм запознат.
И ето тук искам да вмъкна чуждия опит -да си направим банка с еталонни сравняващи параметри!Всеки с опита си да побликува еталонни графии !Да пробваме!
Някъде из форума имаше качен калкулатор да се смята по напрежение на колко бара отговаря и обратното.На около 200 бара трябва да пали,даже може и малко по рано.Ако не го намериш калкулатора,аз мисля че го свалих и ще ти го дам.
малко оф-топик, след като проблема е чужд, същия на приятел се оправи след слагане на нов горивен филтър, мисля че дърпаше въздух ама така и не се разбра, сега си пали от "първи път"
Отварям темата отново! Проблемът бил може би мой!Снощи дойде отново и след кандърми го натиснах отново.Всичко измерено и премерено с каквото ви дойде на ум.Установи се следното:
-При показания на CTS на температура +15 и под нея -не пали!Вдигна ли 1(един )градус - +16гр.и пали веднага!Опорното напрежение ОК!Датчиците 2бр. -ОК!
Стигам до извод за бъгав ЕБУ(подобни магарии имах с Опелите)?!За това търся и мнения - не ми е сила да ремонтирам ЕБУ.Смятам през стартер да му емулирам датчика на 20грС за първоначално палене и после ви е ясно.Очаквам мненията Ви колеги.
След емулиране през реле на допълнително съпротивление машината вече пали!
Остава въпросът за диагностиката!Обръщам се към всички колеги (тунери ,хакери ,диагностици и т.н) с питането за този джип : може ли , ако му резна диагностиката след ЕБУ и връзката с CAN веднага-директно към ЕБУ, да му направя К диагностика (директно за ЕБУ) по ISO9141-2 както е за този мотор?Ако някой е провил тази гимнастика ,нека сподели,моля!Диагностиката става по КАН и е ограничена по живи данни!\а те ме интересуват най много!