ОМЕГА 2.5 ТД -ЗАБИВА ДО КАТО Е СТУДЕНА
ОМЕГА 2.5 ТД -ЗАБИВА ДО КАТО Е СТУДЕНА
Здравеите майстори.Имам проблем с мойта омега 97г.2.5 тд.От края на април започна да за бива 2-4 пъти до като загрее към 80градуса.сега забива 10 до 20 пъти пак докато загрее.например тръгвам 1-2ра набрал съм 50км.и забива. Скороста пада до 20км.Педала на газта го натискам постоиянно без да променям положението без да има промяна и изведнъж се отпушва.Когато е в режим на забиване значи градусите под 85 и съм на място,подавам газ оборотите се вдигат до 3000 об.задържам педала и оборотите започват да пропадат до 1000 и колата се клати двигателят работи не равномерно.Ходил съм в бош Варна казаха че имам грешка за датчика на оборотите на коляновия вал.смениха го но колата не се оправи. След това казаха че трябва да се смени главата на помпата . Един майстор закача за грешки излязоха грешка 23 селератор на газта и грешка 92 която незнам каква е.смених селератора взет от морга но колата се държи по същия начин.зареждам най-вече от премиум дизел на омв.забележка като давам назад някой път понякога дори и топла при отпускане на съединителя и оборотите пропадат,колата гасне.Като натискам спирачката в режим на прекъсване (до 85 градуса)оборотите скачат на 1400.като загрее и проблем няма.ДАЙТЕ СЪВЕТ КАКВО ДА НАПРАВЯ.
опел
Проблема е решен.
Re: опел
Здравей,gatio написа:Проблема е решен.
Моля да кажеш какъв беше проблема, аз имам такъв автомобил и би ми било полезно при евентуален проблем.
/
аз съм ключаря до магрото.ела и ще ти кажа.
!!
може да ви се струва странно но проблема се отстрани с по-продължително ползване на премиум дизел от омв и съветите на моите маистори от БОШ СЕРВИЗ ВАРНА от МЛАДОСТ с тел.0888705870 които единствени ми обърнаха внимание.Понеже този дизел е без сяра и твърди честици при износен елемент на помпата не възпрепиатства неговото движение.от 2500 км.нямам този проблем и ползвам само този дизел.