![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Колата няма видим проблем на топло. Пали (на загрял мотор идеално), работи и върви прекрасно.
Докараха я с диагноза - висок разход на гориво. Аванса му беше 4 градуса, ламбдата не чертаеше и пукната капачка на делкото. Сменям капачка и палец с нови от Киа, ламбда Бош LS02, и настройх ъгъла на 7 градуса. Сега не знам как ще е разхода, но боша чертае, не мирише на бензин вече и върви на уволнение
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Грешката която мига на таблото си седи. Трие се с откачане на акумулатора и след запалване примерно 10 секунди след това светва отново.
Измерени са следните: вакум на мотора 680 hPa на празен ход, температурни сензори 2 kohm при 25 градуса, TPS настроен и работещ като в сервизното описание, запалването мерено с осцилоскопа перфектно, някой преди мен е сложил чисто ново NGK по каталог.
Единствения проблем е на студен мотор. Пали на 500 оборота, работи така 10-тина секунди и малко по малко вдига 2000 об. и после плавно падат до работни.