Emer Frank
Re: Emer Frank
Инсталирах програмата от линка който си дал да видя как стоят нещата.
Програмата не се отваря,заключена е с ключ който е вграден в кабела.FTDI чипа има памет в която е записан ключа.
Трябва или да се кракне програмата или оригинален кабел.Може да опиташ с програмата Westport LD.Тя е комбинирана за OMVL и Emer Injection System,и двете с OBD.
Любо Ганев го продава кабела на цена 170лв.
Програмата не се отваря,заключена е с ключ който е вграден в кабела.FTDI чипа има памет в която е записан ключа.
Трябва или да се кракне програмата или оригинален кабел.Може да опиташ с програмата Westport LD.Тя е комбинирана за OMVL и Emer Injection System,и двете с OBD.
Любо Ганев го продава кабела на цена 170лв.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Emer Frank
Значи може да пригодим Вагкомски кабел,само някой трябва да прочете епрома от оригинален кабел.Всъщност всеки ФТДИ кабел с външна памет може да се пригоди.Има си ютилити на сайта на ФТДИ за флашване на юзерски епром за брандиране на кабели.
Re: Emer Frank
Westport LD мисля, че няма да свърши работа, защото Emer Injection System e друг софтуер който обслужва другите продукти на Emer, които ползват AEB-ското ЕКУ. Аз имам и Emer Injection System(той си се отваря), но той не върши работа(не се свързва с газовото) =/
Моята е EMER FRANK и единствения софтуер мисля за нея е този, който съм постнал по горе...
Дайте съвети сега какво да направя за да го закача въпросното ЕКУ
Някой ако може да помогне, че за една диагностика(настойка) не ми се дават 200 лв за кабел!
Също ако има сервиз около Благоевград- София, който може да ми свърши работа ще съм още по-благодарен........
Един от служителите на Ремикс беше много любезен и щеше да ми свърши работа, но УВИ не носех с мен лаптоп, а те нямат сервиз....
ПС: в драйверите на оригиналния интерфейс дали е възможно да се съдържа ключа, защото имам и драйверите от оригиналния интерфейс.
Моята е EMER FRANK и единствения софтуер мисля за нея е този, който съм постнал по горе...
Дайте съвети сега какво да направя за да го закача въпросното ЕКУ
Някой ако може да помогне, че за една диагностика(настойка) не ми се дават 200 лв за кабел!
Също ако има сервиз около Благоевград- София, който може да ми свърши работа ще съм още по-благодарен........
Един от служителите на Ремикс беше много любезен и щеше да ми свърши работа, но УВИ не носех с мен лаптоп, а те нямат сервиз....
ПС: в драйверите на оригиналния интерфейс дали е възможно да се съдържа ключа, защото имам и драйверите от оригиналния интерфейс.
Re: Emer Frank
Ключа едва ли е в драйверите.Имам кабел с вграден ключ за ГИ МимГаз,кабела е с ФТДИ чип FT232RL(ако не се лъжа).Ако кабела не е включен в компа програмата не се отваря.А след като се отвори програмата,може и с друг кабел да стане връзката.(пробвано)
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Emer Frank
Днес пристигна USB to UART TTL-а.
Сега поне се намират ECU-то и компютъра - http://i41.tinypic.com/95z9qb.jpg
Цял ден се рова в интернет за кракнат софтуер или bin-а на оригиналния интерфейс, но уви...
Попаднах на това http://www.iwebgas.com/download.html и Emer New version, която е малко по стара от моята, но и тя иска ключ. Има някакви инструкции, но не мога да я подкарам (Някой да се пробва?)
Също пробвах с няколко софтуера базирани на AUTRONIC тъй като ЕКУ-то е тяхно, но с тях също не става...
Ето какво представлява софтуера иначе http://www.stabilegpl.com/public/95/59/file_58.pdf
Просто искам някой да го погледне това газово.... не, че колата не върви...(разхода засега е супер) Просто е записало някаква грешка(предполагам от сондата, защото нивомера не отчита като хората) и пиука като дам на контакт(от копчето)... Смесите са бедни също(светва ми чека - Alfa Romeo 147), а това по принцип не трябва да става при положение, че инжекциона е с OBD връзка към колата....
Ако някой знае сервиз, който да има въпросния кабел в Югозападния регион и София, също ще съм Благодарен!
Сега поне се намират ECU-то и компютъра - http://i41.tinypic.com/95z9qb.jpg
Цял ден се рова в интернет за кракнат софтуер или bin-а на оригиналния интерфейс, но уви...
Попаднах на това http://www.iwebgas.com/download.html и Emer New version, която е малко по стара от моята, но и тя иска ключ. Има някакви инструкции, но не мога да я подкарам (Някой да се пробва?)
Също пробвах с няколко софтуера базирани на AUTRONIC тъй като ЕКУ-то е тяхно, но с тях също не става...
Ето какво представлява софтуера иначе http://www.stabilegpl.com/public/95/59/file_58.pdf
Просто искам някой да го погледне това газово.... не, че колата не върви...(разхода засега е супер) Просто е записало някаква грешка(предполагам от сондата, защото нивомера не отчита като хората) и пиука като дам на контакт(от копчето)... Смесите са бедни също(светва ми чека - Alfa Romeo 147), а това по принцип не трябва да става при положение, че инжекциона е с OBD връзка към колата....
Ако някой знае сервиз, който да има въпросния кабел в Югозападния регион и София, също ще съм Благодарен!
Re: Emer Frank
Искам да добавя, че емер франк е идентично с Autronic Mistral II EVO(същото еку и подобен софтуер), проблема е, че и софтуера на Mistral не се отваря.... излиза абсолютно същия надпис.................(missing interface...)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Emer Frank
Сега, така като гледам вариантите са два:
1. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и конкретен сериен номер.
2. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и донгъл (в кабела или на друг USB порт)
VID&PID са ясни, виждат се в ini файла на драйвера. USB конверторът ползва D2XX драйвер, а не "USB<->Com". Понеже не виждам драйвери за донгъл, по скоро вярвам, че не е предвиден външен такъв... по-скоро ако има, то той е в кабела.
1. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и конкретен сериен номер.
2. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и донгъл (в кабела или на друг USB порт)
VID&PID са ясни, виждат се в ini файла на драйвера. USB конверторът ползва D2XX драйвер, а не "USB<->Com". Понеже не виждам драйвери за донгъл, по скоро вярвам, че не е предвиден външен такъв... по-скоро ако има, то той е в кабела.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Emer Frank
След доста мислене и опити(малко помощ ми дойде и Mistral II Plus софтуера на Autronic, тъй като са идентични с Emer Frank)
Програмата я "Fix-нах" с малко обработка по ConfigScale.ini файла
В момента работи, свързва се, и чете ЕКУто със този кабел http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=600
Направо не мога да повярвам, какво направих
Друг е проблема, че за разлика от компютрите, нямам никаква представа от настройки на газово...... Единственото нещо, което забелязах е, че OBD-то не е свързано с колата....(това го видях на софтуера). След малко по обстоен преглед по кабелите видях, че въпросните кабели са срязана(защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
Сега ще търся газаджия който да извърши тази процедура + настройка адаптации и там, какво се вика...
Благодаря на всички, които писахте...
Аа и да не забравя ето https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing , ако на някой му трябва
Поздрави!
Програмата я "Fix-нах" с малко обработка по ConfigScale.ini файла
В момента работи, свързва се, и чете ЕКУто със този кабел http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=600
Направо не мога да повярвам, какво направих
Друг е проблема, че за разлика от компютрите, нямам никаква представа от настройки на газово...... Единственото нещо, което забелязах е, че OBD-то не е свързано с колата....(това го видях на софтуера). След малко по обстоен преглед по кабелите видях, че въпросните кабели са срязана(защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
Сега ще търся газаджия който да извърши тази процедура + настройка адаптации и там, какво се вика...
Благодаря на всички, които писахте...
Аа и да не забравя ето https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing , ако на някой му трябва
Поздрави!
Последно промяна от lazarovdm на Чет Май 23, 2013 10:44 pm, променено общо 1 път.
Re: Emer Frank
Щото ако на адрес ХХ стандартния отговор е YY, на "талянките е XY и шанса да заработи ОБД-то е малък. Ама и не каза коя година е колата.lazarovdm написа:защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
Re: Emer Frank
Колата е Алфа Ромео 147 2002г ОБД 2 мисля, че е (мога да чета двигателя и с ваг-ком и с емл327 интерфейс)emzo написа:Щото ако на адрес ХХ стандартния отговор е YY, на "талянките е XY и шанса да заработи ОБД-то е малък. Ама и не каза коя година е колата.lazarovdm написа:защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
А самото газово има пълна поддръжка поне от настройките се вижда
http://i39.tinypic.com/68hlxf.jpg
http://i40.tinypic.com/2vb3h3a.jpg
http://i40.tinypic.com/2zqa9p3.jpg
Дори и както казвате XY (при Fiat мисля, че е така) и него го поддържа като опция (Trim Control)
Просто няма логика да дадеш 1600лв (около 800 euro май струва тоя инжекцион в италия) за ОБД газов инжекцион и да не го ползваш...
Проблема е, че не разбирам много от това, но пък и нищо не ми пречи пак да срежа кабелите, ако не стане
Re: Emer Frank
Може и да станe. Tя е по КАН.
Re: Emer Frank
Ще пробвам колега. За ваг-комския съм сигурен че ползва 7 пин к линията. Защото са ми такива настройките в Multiecuscan-a.emzo написа:Може и да станe. Tя е по КАН.
Може и К линиите да ползва(поне диагностичния софтуер ползва тях).
Re: Emer Frank
А може ли да ми изпратиш тази работеща програма за Mistral II Plus,или тази с която си закачил Емера,че не разбрах с коя програма е станала връзката?
Аз съм закачал Mistral с програмата за EazyJet или обратно,не помня точно.
Аз съм закачал Mistral с програмата за EazyJet или обратно,не помня точно.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Emer Frank
това е за стария мистрал
относно обд-то въпроса е дали централата е предвидена за директна връзка, или ползва допълнителен модул, нямаш ли схема?
относно обд-то въпроса е дали централата е предвидена за директна връзка, или ползва допълнителен модул, нямаш ли схема?