четох темата ти колега.... аномалии всякакви.Днес работих въпросния голф.Свалих таблото,минах го цялото с духалката,размених му моторите за скорост и обороти и този за скоростта съвсем отказа,върнах ги на място и пак си проработи,но отново по 2.Отзад на самите мотори има надписи,3 са еднакви (температура,резервоар и обороти) и един различен - за скоростта

.Както и да е,изчетох епрома,само дето не разбрах 8 или 16 битов е,на него просто пишеше 93LC56,без А,B или С накрая,запазих два различни файла.Четох го с Хпрога,после и с едно серийно програматорче,и чудо - с него ми вади различни стойности в таблицата.... не знам дали защото той записва в .hex файловете,но друг път съм чел и други памети с двата програматора и са еднакви.Това което ми направи впечатление,е че файловете не са целите пълни със стойности,а има и празни редове,което малко ме съмнява.Не знам дали стойността на километража (скоростомера,а не дневния километраж) по някакъв начин се калкулира и извежда по бина в епрома,ако е така - вероятно при разкачането на акумулатора е изтрил част от инфото (добре,че не е пипнало и имото

) и сега се получават тези аномалии,ако ли пък не - значи процесора е започнал да куца.Казах на клиента да търси ново табло и да дойде да му го обуча.Ако някой има идеи,да казва,лято е и се пие бира
