Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
В темата за атоком от приказка на приказка разказах за един проблем с берлинго (2.0 HDI 90 к.с. 2004 год.),но там не му е мястото.Когато караш,напънеш я малко и пуснеш педала забива муцуна,ограничава се до 2000 оборота и записва P1668,което според аутокома е ECU Fault,да но на други места излиза друго,за датчика на налягането.Сменихме го - проблема остава,в кутията на горивния филтър имаше стружки - ясна работата,сменена помпа за високото налягане (на нея е и запечатан регулатора) - проблема остава.Утре ще го чета с лексията (която не съм ползвал от има няма година),че аутокома е дърво голямо,въпроса е някой имал ли е подобен проблем и къде се крие зайчето,дали наистина има проблем в екуто,което е SID 801,спомням си някога четох тема където беше описано за тези SID-ове са големи боклуци.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Принципно тази грешка я записва и при проблем/окъсяване с инсталацията към дюзите,датчика на рейла и клапана. Виж за протъркани места по инсталацията, прекалено опънати кабели или букси. По някаква причина не може да влязат в кътофф дюзите след като пуснеш газта. Виж в този момент какво е налягането в рейла. Възможно е клапана да не може да отвори и да остава голямо налягане в рейла или да блокира датчика на 1500бара. Пък чак тогава с екуто. Не че е невъзможно и то да е.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Клапана е сменен заедно с помпата,датчика също.Утре ще огледам за протъркана инсталация.Благодаря,колега Иванов
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Дотук: сменена помпа с клапан,сменени датчик на налягането,двата хол датчика,протъркана инсталация на едната дюза,вече изолирана колата дава същите симптоми - като я пуснеш по инерция на обороти над 1500-1600 и след пускането на педала на газта записва грешката.Намерих един документ където е обяснено,че след пускането на педала колата си тества някои компоненти и всъщност не може да влезе в режим cut-off на дюзите,както е описал колегата Иванов.Днес са свалени дюзи и закарани на стенд.Утре повече.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Дюзите са: цитирам "перфектни".Сега вече наистина остава въображението да работи,някой да разполага с SID 801?
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Малко развитите по темата: сменен компютър с BSI и цялостно ревизирана инсталация (свален,разплетен сноп,огледани жичка по жичка),изчистени всички маси по мотора - проблема остава.Грешка P1668 или още "Injection supply cut-off Coherence".Утре ще меря захранванията на компютъра,нещо което пропусках до този момент.Ако някой има идеи може на свободна воля да ги сподели.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Случвало ми се е от наличие на пяна в маркучите за нафтата регулатора да се побърква. Сложи прозрачен маркуч от филтъра да видиш какво се случва. В моя случай бяха ударили резервоара и малки парчета пластмаса счупени от кошницата на помпата биват засмуквани и се появяваше пяна по маркучите за нафтата.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Е затова със малките парченца пластмаса не бих се сетил,колега.При тази кола проблема е перманентен и се проявява в пасивен режим (по времето на спиране на горивото,над 1500 оборота.Под тези обороти дюзите пръскат и проблем няма).Все още не съм закачал осцилоскоп на дюзите да видим има ли сигнал,когато не трябва...
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
май отиваме на маховик....