Rail vs Valtek vs mimgas

- Пропан-бутан<br>
- Метан
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by caravel »

bobolin4o wrote:
caravel wrote:От всичките изброени "дюзи",най-добро мнение имам за Валтек.Вчера смених такава рейка на 400 х.км.Много добър резултат.
Сега остава надеждата, че и новата ще издържи толкова.
А дано, ама надали...
Колкото-толкова!
mupk0
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Thu Jan 10, 2013 1:13 am

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by mupk0 »

Аз хубаво си взех РЕГФАСТ-а,но за жалост в моят мил град Стара Загора няма дюзи за таз рейка.Проблема е следният..колата ми е с много скапан компресор за климатика,който товари яко мотора(а и той не е кой знае какво).Лятото я правя да работи богато доста и има динамика и разхода е супер,но зимата идва следният проблем.След като прехвърли е отвратителна за каране 3-4мин докато сгрее чорбите(блъска при даване на газ и после се изтрелва като бит гей :D Закачал съм я няколко пъти и сега като стана студено при подаване на газ от 1200-1300 оборота колата блъсва изписва 1.1V смес и след това почва да ускорява добре.На бензин това го няма.В момента много голяма част от картата е с корекция -20/-40%.Не знам защо така са го измислили този АГИС,но с + корекция не работи на метан.Потвърди го дори и създателя на ЕКУ-то по пощата :D ).Преди с валтека това го бях махнал,но с по-малки дюзи.Заради това искам да и взема 2ри комплект,но уви.Тези в момента са на 2.2мм ,а аз искам на 2.0 да пробия.Заводските и са 2.5мм или нещо такова и се чудя дали да не ги пълня с поялника и да ги пробивам,но е ми харесва идеята.Кой може да ми продаде ;)
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by carfan »

Ако не се лъжа колата ти беше А4 1.8 20V нали?
Аз го ядох това със студеното блъскане при подаване на газ,а на бензин го нямаше.Бензиновия регулатор изпускаше бензин през вакуума и когато подам газ се получаваше проблема.Помпата спира при работа на газ.След като падне налягането в бензиновата рейка проблема изчезва и мина доста време докато разбера,че не е от газовата.Проблема не се влияе от никаква температурна корекция на газовата.
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by Markony »

mupk0 wrote:колата ми е с много скапан компресор за климатика,който товари яко мотора(а и той не е кой знае какво).;)
Скапан ти е майстора на климатика.Пиши ми едно лично налято да ти кажа как да си настроиш наляганията :mrgreen:
mupk0
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Thu Jan 10, 2013 1:13 am

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by mupk0 »

carfan wrote:Ако не се лъжа колата ти беше А4 1.8 20V нали?
Аз го ядох това със студеното блъскане при подаване на газ,а на бензин го нямаше.Бензиновия регулатор изпускаше бензин през вакуума и когато подам газ се получаваше проблема.Помпата спира при работа на газ.След като падне налягането в бензиновата рейка проблема изчезва и мина доста време докато разбера,че не е от газовата.Проблема не се влияе от никаква температурна корекция на газовата.
Да колата е същата.
Нямам проблем с бензиновия регулатор.Това го проверих още в началото(заради съмнения в имобилайзера).И файда явно има от таз корекция,защото колата е студена,паля я аварийно на метан или нормално като я запаля(поработи на бензин) е едно и също(допреди температурната корекция).След това като загрее хубаво,ако поизстине дълго време,но е над 20гр и пали директно на метан без бензин пак го имаше това нещо.Стойностите на ламбдата варираха към богато и като загрее се нормализираха.След като и сложих малка температурна корекция взе да бива работата(не знам ква е логиката де).
Markony wrote:
mupk0 wrote:колата ми е с много скапан компресор за климатика,който товари яко мотора(а и той не е кой знае какво).;)
Скапан ти е майстора на климатика.Пиши ми едно лично налято да ти кажа как да си настроиш наляганията :mrgreen:

Това с налятото е най-малкият проблем...има бонлук в нас стига да има наистина файда :D А относно климатика...не си спомням марката му,но е с "забил" клапан и винаги има някво високо налягане в системата.Супер бързо прави студено,но и колата е куца много дори и на бензин(щял да затяга скоро време).Карал съм други А4ки с такъв мотор и там не е така.
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: Rail vs Valtek vs mimgas

Post by Markony »

Да не спамим в газовата тема ,че лоши модераторите,обясни ми на лични.
Post Reply