IVECO на метан

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

IVECO на метан

Post by ipivan »

Утре идва още един такъв
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=5634
за същата процедура. :lol:
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: IVECO на метан

Post by ogromnii »

пак същия въпрос като в предишната тема, защо не подадеш пропан-бутан на оригиналните дюзи, при правилно подбрано налягане би трябвало да заработи идеално?
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: IVECO на метан

Post by ipivan »

ogromnii wrote:пак същия въпрос като в предишната тема, защо не подадеш пропан-бутан на оригиналните дюзи, при правилно подбрано налягане би трябвало да заработи идеално?
Пропан-бутана го искат като резервно гориво,че на метан пробега е малък.Сега като свърши метана,човека каза че сваля едната бутилка и я кара да я заредят.Ако прекарам пропан-бутана през метановите дюзи няма как да работи добре и на студен и на топъл мотор.
Днес го докараха камиона ама ще го правя в понеделник,че вали а не може да влезе в сервиза.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: IVECO на метан

Post by bobolin4o »

А защо не си сложат още бутилки, че да си увеличат пробега?
TuningMaster Image
0887 704 900
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: IVECO на метан

Post by ipivan »

bobolin4o wrote:А защо не си сложат още бутилки, че да си увеличат пробега?
Те бутилките са общо 6 и няма къде да се сложат повече.Камионите ги ползват за превоз на дърва в разни села далеч от метан-станция.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: IVECO на метан

Post by ogromnii »

сигурно упорствам като магаре, ама не разбирам защо не сложиш един пропан-бутанов редуктор с тройник към дюзите за метан, и с це- ка да превключваш клапаните на метановия-пропановия редуктор, и суответно към дюзите да отива метан или пропан-бутан. тъй като пропан- бутана е по калоричен вероятно налягането трябва да е около 70-80% от метановото, и системата ще заспи :)
Post Reply