Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
llcoola
КОЛЕГА
Posts: 127
Joined: Sun Aug 09, 2009 10:12 pm
Location: гр.Пловдив

Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by llcoola »

На колата е правен основен ремонт от колеги и след сглобяването няма палене. При диагностика записва грешка U1600. Като дам на контакт релето за бензиновата помпа постоянно прищраква. Захранване всичко има до него. Просто компютъра му пуска масата на някакви странни импулси. Свалих му флаша с MPPS, но новият файл с махнато имо не може да го качи с MPPS-а. Дава грешка. Отворен съм към идеи. Нямам галето. Дали с него ще може да се прочете и презапише флаша кадърно.
dikra
КОЛЕГА
Posts: 37
Joined: Sun Jul 05, 2009 12:54 pm
Location: Варна

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by dikra »

Колега щателно първо си проверете Масите и захранванията много често се забравят да се закачат :D
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by zoro1 »

МППС работи чудесно с 59Ф,нещо си объркал файла.Дай оригинал да видим.Колата има ли импулс на инжекторите и ток на свещите?Има едни цифрички след 59Ф нещо от рода на 100 или подобно.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
sagemmyv65
КОЛЕГА
Posts: 67
Joined: Wed Dec 19, 2012 8:16 pm
Location: Добрич

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by sagemmyv65 »

Същият проблем съм имал с 59f на пунто, релето прищраква постоянно, но с тази разлика че тогава нямах и връзка с екуто. Оказа се че компютъра. Просто беше се прецакал. Чека свети ли ? Code-изгасва ли ? Ако хардуерната версия е под 100 мисля че не ставаше да се презаписва флаша.
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by oem »

Трябва да го вкараш в бут. Мога да ти го направя ако не се оправиш.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
llcoola
КОЛЕГА
Posts: 127
Joined: Sun Aug 09, 2009 10:12 pm
Location: гр.Пловдив

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by llcoola »

масата е на самото еку на корпуса на проверени б17 б4 захранване има както е в аутодата б20 и 29 има кан на а10 и 38 няма как да има с това щтракащо реле, когато щтрака релето ключа не гасне чека гасне като го махна 2 3 пъти и сложа и ключа загасва и дава да се изтрие грешката ,това установих миналия ден вечерта в 11. Вчера не съм се занимавал да я гледам нямах време (далече са ми колегите ).Това което разбрах от колега абрито го оправя ако не е пръднал компа .Другаде няма грешки записани.
http://dox.bg/files/dw?a=46853c2216
IAW 59F.M2/HW002/1702-MFL
61600.369.04
B671
46760606
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by bobolin4o »

На базата на скромния ми опит мога да кажа само, че проблемът надали е в софта на ЕЦУ-то. По-скоро проблемът е в електриката - или външен, или вътрешен. С две думи е породен при разглобяването и сглобяването на двигателя. Щом си убеден, че всичко, което трябва да влиза в компа е наред, то тогава проблемът е вътре...
Така че най-добре би било да не се занимаваш повече, а да намерите комп "втора радост" и да го подкарате...
TuningMaster Image
0887 704 900
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by rockton »

oem wrote:Трябва да го вкараш в бут.
Точно така, прав е колегата "oem", ,,има цяла методика на "разпробиване на корпуса" на точно определвно място за да се "промуши" бут пин-а, или другият начин е със "отпаряне" на капака!
llcoola wrote:.Това което разбрах от колега абрито го оправя ако не е пръднал компа .
Тя и Омегата го оправя, ама пак ако не се е о-акал ком-пота :D ...-а статистически погледнато от моя скромен опит тоа' "компот" се окъква в 80% от случаите!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by zoro1 »

Колега версия HW002 59fM3 няма начин за иммо офф ,поне аз не знам.Пробвал съм и прочутия FIAT 59 decoder с версия 010 от едно дукати ,не стига ,че галетото го чете 1 час ами и нямаше начин за имо офф.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
llcoola
КОЛЕГА
Posts: 127
Joined: Sun Aug 09, 2009 10:12 pm
Location: гр.Пловдив

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by llcoola »

решението колегите си намериха комплект втора ръка 3-те неща и заработи .
sagemmyv65
КОЛЕГА
Posts: 67
Joined: Wed Dec 19, 2012 8:16 pm
Location: Добрич

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by sagemmyv65 »

А става ли да се смени екуто, което е същото от темата 59f.m2 hw002 и да се сложи друга хардуерна версия от 100 нагоре примерно ? Досега все същите слагам обаче, нещо не мога да намеря цял комплект с hw002.
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: Punto 2000г. 1,2 IAW59F-02

Post by zoro1 »

Различни са.Флаша е друг ,с по голям обем мисля че е .То единия е с ST процесор ,другия май беше моторола.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Post Reply