Газови инжекциони
Аз казах ве4е че не сън ги виждал на живо.Имаше семинар на Русе-газ и там лектора спомена за тях.От италия и холандия всички коли,които идват с инжекции са с инжектори Keihin.По добри от тях май няма за изпарен пропан,както чета по форумите.Има хора с 200000км пробег с Keihin.Ти като ремонтира помпата,що не погледна кви са дюзите?Pioneer написа:Parva shte e Omegata mi Nishto ne kazahte kade moga da niakakvo Info za duzite na Denso
Ице,тези руските които монтират на Гига 3 и 4,много ми харесаха,4е могат да се разглобяват и чистят.италиянските и японските само на ултразвук и това е.А щом се разглобяват зна4и може и да им побаеш:)hristo написа:Има руски дюзи.Правиги някакъв военен завод.Ако някой го интересува мога да питам.
На снимката на линка се вижда отли4но:http://www.gigauto.ru/
За Христо и Пайнер наколко линка:
http://www.teleflexgfi.com/lpg_injector.php
http://www.prins-lpg.com/en/products/vsi/
http://www.kettering.edu/~lpgvan/SAE-LPG.html
На тая конференция има доста въпроси и отговори...хвърлете по едно око и после ше коментираме:
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu
И последно напишете по няколко думи за себе си в "карта на потребителите" за да се попълни темата.
http://www.teleflexgfi.com/lpg_injector.php
http://www.prins-lpg.com/en/products/vsi/
http://www.kettering.edu/~lpgvan/SAE-LPG.html
На тая конференция има доста въпроси и отговори...хвърлете по едно око и после ше коментираме:
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu
И последно напишете по няколко думи за себе си в "карта на потребителите" за да се попълни темата.
темата си я бива. Преди време си мислех да експериментирам и аз, този ентусиазъм ме е обхванал и сега.
Като за начало си мисля за управление само на един инжектор (моноинжекция) и корекция само по плътност и налягане като се ползва генерирания сигнал от еку-то на двигателя. Този сигнал се корегира по ланда в някакви граници. А после ще пасваме стахометрични характеристики, да не забравяме че газа търпи изменение на съотмошението в по широки граници.
Като за начало си мисля за управление само на един инжектор (моноинжекция) и корекция само по плътност и налягане като се ползва генерирания сигнал от еку-то на двигателя. Този сигнал се корегира по ланда в някакви граници. А после ще пасваме стахометрични характеристики, да не забравяме че газа търпи изменение на съотмошението в по широки граници.
Има нещо вярно....броя на дюзите зависи от формата на колектора,при мен една няма къде да сложа,Имаш ли някъде таблица за данните на пропана или метана спрямо бензина....за да се хване корекцията в някакви груби граници?ceco написа:темата си я бива. Преди време си мислех да експериментирам и аз, този ентусиазъм ме е обхванал и сега.
Като за начало си мисля за управление само на един инжектор (моноинжекция) и корекция само по плътност и налягане като се ползва генерирания сигнал от еку-то на двигателя. Този сигнал се корегира по ланда в някакви граници. А после ще пасваме стахометрични характеристики, да не забравяме че газа търпи изменение на съотмошението в по широки граници.
Относно газовите инжекционни!
С баща ми имаме малко сервизче в Пловдив, занимаваме и с газови уредби! Бях на представянето на ЕТАГАЗ на Тартарини в пловдив и видях два монража на тази система направени от представител на фирмата! Системката наистина е доста сложничка, но пък е ефективна!!! Тя притежава собствено ECU, което се закача към това за бензина и ако се случи нещо с едно от двете, колата не върви изобщо!!! Също така италянеца коментираше, че още при тестовете в италия са пробвали тази система на две абсолютно идентични пежа 406 едното с автоматична скоростна кутия, а другото с механична, това с механичната не е имало никакви проблеми, а другото с автоматичната е създало страхотни неприятности и не са могли да го пуснат на стази система!
Re: Относно газовите инжекционни!
[quote="brain"]С баща ми имаме малко сервизче в Пловдив, занимаваме и с газови уредби!
ПАДНА ЛИ МИ???????
Кажи кво можем да направим-как да намерим дюзи за тестовете и евентуално изпарител за инжекцията.Ве4е направихме колектив за проекта-Левски,Плевен ,Варна,София и Русе-Се хубави хора сега и ти си в кюпа
ПАДНА ЛИ МИ???????
Кажи кво можем да направим-как да намерим дюзи за тестовете и евентуално изпарител за инжекцията.Ве4е направихме колектив за проекта-Левски,Плевен ,Варна,София и Русе-Се хубави хора сега и ти си в кюпа
Мдаааа Тестовете започнаха на масата и както се очакваше и проблемите От Дюзата нетече газ, но и над 0.5 Бара налягането не позволява на Дузата да се отвори, та сега преправям половината Дюза та да видим какво ще стане .... Все още издирвам Изпарител за Тестовете! Изпарител за Газов инжекцион, който да дава налягане между 1.2 и 1.5 ...
През мене мина помпа за газов инжекцион от пежо-седи в бутилката с пропана,цялата беше оваглена,но явно като няма кислород не може да се взриви.Оказа се 4е е 4-фазна и беше амблок-вси4ко в едно.Не подлежеше на ремонт щото се беше разтопила изолацията на намотките.Клиента си поръ4а от пежо-около 1200 лв му искаха!!Pioneer написа:Мдаааа Тестовете започнаха на масата и както се очакваше и проблемите От Дюзата нетече газ, но и над 0.5 Бара налягането не позволява на Дузата да се отвори, та сега преправям половината Дюза та да видим какво ще стане .... Все още издирвам Изпарител за Тестовете! Изпарител за Газов инжекцион, който да дава налягане между 1.2 и 1.5 ...
колеги изинете ме че се намесвам в научните ви расъждения аз съм само търговец но пък бих могъл и да съм малко полезен . всъшност съм търговеца на BRC метан и понеже наща система е скъпа би ми било приятно да има и по-евтин вариянт бих могъл да помогна с някой и друг кехин или редуктор или поне схеми и софтуери съжалявам но съм доста бос относно разни качвания в нета аз работя с телефон -0887545041 казвам се Бойко и ми е приятно да се запозная дори и задочно с Вас