газов инж. на 1.8 turbo

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

[quote="dexter"][/quote]
Аз мисля,че има счупени лопатки на водната помпа.
А принципно няма нерешими проблеми.Аз съм упорит като клепоухо магаре! :lol: Колкото ми е по-трудно,толкова повече се амбицирам да реша проблема,ама след това е по-голям кефа!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by Markony »

Аз не мисля ,че прекъсването идва от това ,че редуктора пада на 45 градуса,май си поставяте прекалено високи цели с температурата.Какво казва Вагкома като живи данни за сместта по време на прекъсването?Ако си играеш с картата...да обогатиш или обедниш,променя ли се нещо?
dexter
КОЛЕГА
Posts: 206
Joined: Wed Jul 08, 2009 3:05 pm
Location: Горна Оряховица

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by dexter »

Днес - 20 км пробег извънградско със скорост 70-110 км. с изпарител centrino температура от 48 до60 градуса, никакви проблеми, даже намалих налягането на 1.15 и пак си върви. После 20 км пробег с изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво-скорост по висока от 80км над3500 оборота на двигателя, температурата 40-45 градуса колата започва да прекъсва ако я задържа така пада на 40 градуса и обръща на бендзин защото изравнява зададената температура на превключване. Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .Така че колегите които дадоха съвета да го сменя Благодарности, колегата Ivangas11 и на него благодарности щото пратих колата да си върви така :D , клиента не го интересувало и не му се вади помпа щом вървяла така. Освен ако не му падне надолу при температура на околната среда под минус 10 градуса. Ако се навие да махаме помпа или термостат ще докладвам.Вратите са заварени до понеделник :mrgreen: Наздраве на всички!!!
mafiota
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Fri Aug 29, 2008 9:59 pm
Location: Козлодуй

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by mafiota »

А на този мотор (1,8Т -AEB) къде е оптималния вариант за свързване на изпарителя - след масления охладител ли?
Image
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by rockton »

dexter wrote: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
joroboichev
КОЛЕГА
Posts: 116
Joined: Thu Oct 20, 2005 10:43 am

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by joroboichev »

rockton wrote:
dexter wrote: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.
Всъщност те БСМ-ци не че мамят ,а просто толкова могат......От друга страна на този мотор е по удачно да се монтира Raidue и дебита на редуктора и отоплението е по добро,цената не е фрапиращо висока ....всъщност за това са измислени -за повищена мощност!Друг е въпроса ,че имат други недостатъци ,но за конкретният мотор е подходящият избор от двата.Аз също съм на мнение че не струват,но за нашият пазар цената на системата е от голямо значение и за това много колеги се изкушават да ги монтират.
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by caravel »

joroboichev wrote:
rockton wrote:
dexter wrote: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.
Всъщност те БСМ-ци не че мамят ,а просто толкова могат......От друга страна на този мотор е по удачно да се монтира Raidue и дебита на редуктора и отоплението е по добро,цената не е фрапиращо висока ....всъщност за това са измислени -за повищена мощност!Друг е въпроса ,че имат други недостатъци ,но за конкретният мотор е подходящият избор от двата.Аз също съм на мнение че не струват,но за нашият пазар цената на системата е от голямо значение и за това много колеги се изкушават да ги монтират.
Много хубаво е,че искате да се занимавате с БГ продукти,но колегата от по-горния пост е прав,на каква цена и дали си заслужава да се монтира нещо некачествено на клиентска кола?Все пак този клиент е дошъл с идеята да му се монтира ГИ и след това да се вози евтино и да посешава сервиза само за периодични прегледи,а какво става!Става специалист по газовите уредби,купува си кабел,намира си софт и започва одисеята по форумите.Напълно излишни упражнения!
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

caravel wrote:,а какво става!Става специалист по газовите уредби,купува си кабел,намира си софт и започва одисеята по форумите.Напълно излишни упражнения!
Това Българина го прави защото не му се дават пари на майстори.
Давам пример.Виж в този раздел съседната тема,че има питане за кабел за Ловато.
А R-UNO съм монтирал повече от 100(сто) и не съм имал проблеми.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
mafiota
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Fri Aug 29, 2008 9:59 pm
Location: Козлодуй

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by mafiota »

Приятелю,
аз имам пари, и се оглеждам за "майстори" в моето населено място, но нещо не ги откривам. А не че не ми се дават!
И кабел бих си купил, но отново не съм сигурен на какъв боклук ще попадна. А при положение че вече имам такъв но за друг ГИ, какво ми пречи да му преправя буксата.
Image
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ipivan wrote:А R-UNO съм монтирал повече от 100(сто) и не съм имал проблеми.
Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
TuningMaster Image
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ipivan wrote:Това Българина го прави защото не му се дават пари на майстори.
Това го правят не само Българите, гледам, че и по света се случва.
Като си дадеш парите на майстор и не ти свърши работа, а се извинява - "повече не може", тогава търсиш алтернатива...
Е точно това трябва да се промени - не да се оправяш сам, а майсторът да си свърши работата, за която му е платено!
TuningMaster Image
0887 704 900
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by Markony »

С какви симптоми дойде Сивика?.Да не е имало серия менте от тези редуктори или Ванката е объркал една 0?
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

bobolin4o wrote:Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
И?
Корекции по температура няма ли?
Аз по принцип ползвам само корекции по температура на газта,не на редуктора.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by Markony »

В страни от дилемата,покажете ми документ в,който да се обеснява или доказва при каква температура трябва да влиза изпарената газ в двигателя.
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ogromnii »

абе хора бъзикате ли се? как температурата на охлаждащата течност ще е 90 градуса а на изпарителя 30-40? това означава единствено че няма циркулация през него, т.е. най вероятно е свързан погрешно, не е обезвъздушен или нещо отсорта. точка по въпроса. какви лопатки на водна помпа и термостати? а пък колата си държи стабилна температура. и аз да съм и аз няма да се навия да ми сменят водна помпа за една чанта пари, пък после като температурата се качи от 36 на 38 градуса да ми обяснят че не е било излишно
Post Reply