Колата е Ford Fusion 1.4tdci със Siemens SID804 ЕU3 (без мап)
Проблема е, че при круиз между 1500 и 3000 оборота мотора придръпва. При пълно натоварване няма проблем.
грешки няма.
баланса на цилиндрите е добре
корекцията в цилиндрите е минимална
налягането в рейла е в норми
дебитомера перфектен
педал на газта перфектен
По време на придърпването по диагностика се виждат резки промени в количеството инжектирано гориво. Постояно бяга между 12 и 30 мг.
ЕГР е изключен софтуерно и затворен.
И се чеша по тиквата нещо без идея... та търся нещо което да пропускам.
Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Провери есп да не прави проблем-ако можеш го деактивирай за проба!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Имал съм подобен проблем с замърсени клапани за горивото на помпата, но не съм се заглеждал в количеството впръскано. Налягането държи ли го стабилно?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Всичко държи стабилно освен милиграмите. Щяхме да си занимаваме с колата, но клиента не се е обаждал скоро, но ще дойде. Пратих го да си оправи генератора първо, че има проблеми с него. Напреженията навсякъде пулсират. Включително и към ЕКУ-то. И го пратих първо това да оправи.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Погледни алтернатора колко процента дава в живите ако имаш опция да погледнеш!имал съм подобен проблем със фикус и аз тъка под лупа 20-30 км преход с компа,само това не ме изкефи 100% алтернатор,смених акумулатора и нещата си дойдоха на място,на обороти около 15-20 %.при теб може и да е друго,просто споделям опит,успехи.
поздрави.
поздрави.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.
Провери кабелните връзки.