bobolin4o написа:ipivan написа:Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Да не би да имаш предвид нещо такова?
![Изображение](http://i39.tinypic.com/2yjr6v9.jpg)
Не съм му замервал температурите на това изчадие...
Човекът каза, че този път му били "сложили" уредбата много по-добре от на предната кола!
Ама се чудеше защо прекъсва. Пратих го обратно там, където трябва...
Честита Нова Година!Пожелавам ви здраве и късмет през Новата Година на всички!!!
Това на снимката е R-DUE.Днес установих,че това R-DUE не става за Омега,X25XE,автомат,170 коня!
При кик-даун на баир(ама нагоре
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
),налягането пада под 0,5 при 1,2 на тихи обороти и газовата обръща на бензин.
Монтирах друг R-DUE,същия резултат.Отворих ги тези редуктори да видя какво има вътре и се оказа,че са различни.На единия прохода на газовия клапан беше 3,5мм. а на другия 4,0мм.(измерванията направих със свредла)
Проблема се реши с мощен редуктор Романо и газов клапан Романо.
Тръбата от бутилката напред е Ф8мм.
На този редуктор му дават,че храни 300 коня.Не можа да се справи със 170 коня!
Поздрави!