Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Колата дойде с оплакване, че сутрин пали о 5, 6 път и като запали не може да се изфорсира. Грешки няма никакви - гледам я с бош 540 - на живи данни няма нищо, температурни датчици, сонда, мап, време на впръскване, налягане на гориво - перфектно, нови свещи, нов датчик колянов вал, чистени дюзи, какво ли не и правих и тая гад се може да запали. Сложих още един температурен датчик последователно на нейния. С него свалих температурата с 15 градуса и колата почна да пали и да се форсира, но не може да пусне перката - температурата е по-ниска и не стига до работната за да пусне перка, стига до 75 градуса. Вече вдигнах ръце и не ми идна нищо на ум какво да и правя. Помагайте
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Не ти достига гориво,това е ясно.Какви са адаптациите? Пробва ли да ги занулиш?И разбира се има ли газ колата?
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Няма газ, а боша не ми дава да правя адаптация за жалост с друго не разполагам в момента колата е автоматик
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
С Боша на някои Рена и на много други марки наистина не става.Ще ти трябва кан клип или някой тестер в който я има опцията за зануляване на тримовете.И след това да търсиш проблема защо е богата сместа като загрее,иначе е въпрос на време да се върне в изходна позиция
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Ако е с пластмасови колектори виж О пръстените на смукателния мисля че са 7 броя изспичат се и стават като PVC.Смуче въздух след дросела и обеднява сместа.Разбира се дори на топло като видиш че има разминаване между исканите и реалните обороти когато смуче са по високи със 100-200 оборота обикновенно пръскам със спрей на О пръстените и се усеща промяна в работата, и стойностите на Мапа са малко по високи.Виж топлинното число на свещите да не са студени.Наскоро едно рено със сходен проблем ми разказа играта една седмица само че имаше метан.Сутрин трудно пали и не може ги нареди работи на 2 цилиндър няколко секунди.Клапаните бяха натегнати понеже е на метан регулирах ги същата работа.свещите бяха студени заради метана някой му тикнал по БОШ 6 сложих му нормални нещатае все се подобряват но не е като супер пали от раз но вече пак на 2 цилидъра.Вадя свещите веднага следа като я бях запалил 2 те сухи 2 те мокри .Колата е с 2 бобини DIS.1 и 4 сухи 2 и 3 мокри викам ааааа и бобина ли закачих я на осцито вижда се зле смениях я и се оправи след 1 седмица същата работа само че този път и другата и колата е 6
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Проверено е - въздух не дърпа от никъде, а свещите са нови. Ще търся вариант да адаптирам компа
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Аутоком нямаш ли? Току що видях че има такава опция.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Утре ще взема, ако има наличен, ако не ще поръчам
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Аз със Текса ги адаптирам тия Siriusi ако е такъв дава ми един параметър който трябва да е около 128 нещо като адаптаций.Големите числа са бедна смес демек над а малките са богата.Не знам БОША как ги интерприра тия стойности.Захранването е еднопроводно без излишно клапана е в помпата виж кво става там да не изпуща налягане .Махнати са тия Рена .На едно Рено Гранд сценик имаше подобен проблем излезе тия гумички дето ти казах на смуктелния само че и държеше високи обороти на студена над 1500 със спрей не го хвана защто не бяха много втвърдени но като изстине О пръстените стваха на камък .Успех:)
Re: Рено Клио 2 1.4 16V - трудно пали сутрин
Клиото е обладано от дявола. След множество проверки и измервания нищо не показа гадта. Клиента не издържа на времето и си взе колата.