DSG 0AM-7 степенна.
DSG 0AM-7 степенна.
Здравейте колеги,
SKODA OCTAVIA 1.6 ТDI,комънрейл със 7 степенна DSG 0AM-включва 2,4 и задна с удар.На първа придърпва.
Записва гре6ка Р177D ако вярваме на Аутокома- двоен съединител К2 прекъсва към висока.
Масла и филтри на кутията са сменени по ЕТКА.Никаква промяна.
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека помага.
Отворен съм.
Станди.
SKODA OCTAVIA 1.6 ТDI,комънрейл със 7 степенна DSG 0AM-включва 2,4 и задна с удар.На първа придърпва.
Записва гре6ка Р177D ако вярваме на Аутокома- двоен съединител К2 прекъсва към висока.
Масла и филтри на кутията са сменени по ЕТКА.Никаква промяна.
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека помага.
Отворен съм.
Станди.
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Благодаря на KLESHTITE за отговора.
Оказа се друг проблем-капака на мехатроника е леко деформиран и маслото сълзи.Не се знае какво е останало вътре.
Ако някои знае какво е маслото на мехатроника нека помага.
В каталога ЕТКА такова не се предлага.
ПП-Сега като поразгледах форума видях 4е когато сте изпитвали hari potar в темата 1.9 ас колегата KLESHTITE е задал въпроса за маслото в мехатроника.
Силно се надявам на отговор.
Станди.
Оказа се друг проблем-капака на мехатроника е леко деформиран и маслото сълзи.Не се знае какво е останало вътре.
Ако някои знае какво е маслото на мехатроника нека помага.
В каталога ЕТКА такова не се предлага.
ПП-Сега като поразгледах форума видях 4е когато сте изпитвали hari potar в темата 1.9 ас колегата KLESHTITE е задал въпроса за маслото в мехатроника.
Силно се надявам на отговор.
Станди.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Е в първия ти пост пишеш, че МАСЛОТО и филтъра са сменяни по ЕТКА.
После пък пишеш, че не пишело какво е маслото...
Кое е вярното?
После пък пишеш, че не пишело какво е маслото...
Кое е вярното?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Аз не сменям масла.
Такъв беще отговора на клиента,и става6е въпрос за маслото на кутията,а не за мехатроника.
Ще съм благодарен ако някой подскаже отговора.
Ст.
Такъв беще отговора на клиента,и става6е въпрос за маслото на кутията,а не за мехатроника.
Ще съм благодарен ако някой подскаже отговора.
Ст.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Маслото в мехатрона не се източва ако остане без масло трябва да се смени целия мехатрон така твърдят от порше маслото езелено и прилича на ситроенско но е по гъсто .Аз съм наливал такова и работеше но докъде е нивото не знам наливай до горе на запален мотор и сменяй скоростите докато не спре да гълта
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Не ме плашете бе хора,булката кара Фабия с тая кутия.Надявах се да издържи и извън гаранцията.
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Няма стращно Маркони ,проблема е решим.
Най близко до оригинала е маслото Febi MB 345.0-събира то4но 1л.
Следва адаптация на съединители 1 и 2.Най добре става с VAS 5051,но може и с други системи за диагностика.
След това пътен тест описан тук-http://jetta-club.org/topic/5735-%D0%90 ... 02e/page-3.
И кутията работи както кога е била нова.
Благодаря на Клещите за моралната подкрепа.
Станди.
Най близко до оригинала е маслото Febi MB 345.0-събира то4но 1л.
Следва адаптация на съединители 1 и 2.Най добре става с VAS 5051,но може и с други системи за диагностика.
След това пътен тест описан тук-http://jetta-club.org/topic/5735-%D0%90 ... 02e/page-3.
И кутията работи както кога е била нова.
Благодаря на Клещите за моралната подкрепа.
Станди.
Re: DSG 0AM-7 степенна.
И аз ти благодаря за моралната подкрепа,ама си имам едно наум,че 3 пъти ходя за 30к км до Варна/в Русе закриха гаранционния сервиз/ за смяна на софтуер и неотложни ремонти,единия от който беше турбина.Казал съм че това и е последния немски автомобил
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Ако аз си купя чисто нов автомобил от съответния дилър,ще го купя без да искам гаранция.Като е без гаранция се надявам да ми отбият някоя хилядарка от цената.След това за обслужването ще разчитам на добрите майстори които познавам(включително и от форума).Мисля че тези майстори ще се справят много по-добре от официалният сервиз.
Ако няма някакви фабрични дефекти колата,мисля че в крайна сметка ще съм на далавера!
Ако няма някакви фабрични дефекти колата,мисля че в крайна сметка ще съм на далавера!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Маркони ,ти трябва да знаеш по добре далаверата с маслата?!Един бивш колега от Дунав мост сподели преди време ,че всички Дачии се зареждат с Приста А на лепенките пише ЕЛФ!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: DSG 0AM-7 степенна.
А във балканстар даже няма и да го сменят
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: DSG 0AM-7 степенна.
-Еххх колегааа що тормозиш горката жена с тея -евросъюзно-швабски бънгииMarkony написа:-Булката кара Фабия с тая кутия..
-ЕЕЕ, те това ми напълни душата -чесно! , ...а иначе те знам че знаеш кои' са по добрите автомомобили!Markony написа:Казал съм че това и е последния немски автомобил
_Извинявам се на колегата Станди за офтопика и спама ама не можах да се сдържа..
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: DSG 0AM-7 степенна.
Ми кво да ви кажа.Аз с булката не споря.Каза автоматик.Аз си представих едни перца зад волана завбъдеще... Направиха ми цена в Шкода,спрямо Полото беше перфектна.И после ми хареса мама и въшка.Ама после се почна:Елате в сервиза за решение на неотложен проблем.след 3 месеца пак.Ибах тез ъпдейти,телефона ми ряпа да яде.Ама докато е в гаранция не пипвам.Иначе си седя в сервиза докато сменят маслата .Бъдещето е в малките турбомотори с вграден електромотор.
Относно маслата да не чувам лоша дума за ПО.Каквато и марка да купиш,ако щеш и от Пакистан да е внесена ,пак е бутилирана в ПО.Имат договор и с Валволин и с Тексако.Дефакто маслото е толкова хубаво,колкото го е поръчал клинта-търговец.Аз лично карам с Ултра 5в50 и Мотул 10в60.Мотула мие двигателя по добре и издържа повече километри,но и с Ултрата нямам проблем.
Ама заебахме темата.ДСГ-то е голяма работа.Има си перфектна моторна спирачка,а при ускорение едва ли бих включвал по-бързо от него.Но ще се отърва от шкодата преди да разбера що е то съединител и интересна ли е смяната му
Относно маслата да не чувам лоша дума за ПО.Каквато и марка да купиш,ако щеш и от Пакистан да е внесена ,пак е бутилирана в ПО.Имат договор и с Валволин и с Тексако.Дефакто маслото е толкова хубаво,колкото го е поръчал клинта-търговец.Аз лично карам с Ултра 5в50 и Мотул 10в60.Мотула мие двигателя по добре и издържа повече километри,но и с Ултрата нямам проблем.
Ама заебахме темата.ДСГ-то е голяма работа.Има си перфектна моторна спирачка,а при ускорение едва ли бих включвал по-бързо от него.Но ще се отърва от шкодата преди да разбера що е то съединител и интересна ли е смяната му