Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Буса е внос от Италия За по малко от 1000 км отказва да пали 4 пъти. Първия път са подменили регулатора на налягането/с втора употреба/ и нов горивен филтър. Втория път подмених дефектирал датчик за налягането в рейла. Третия път се оказа виновен вакуума в резервоара от запушена вентилация.
В момента:
Няма записани грешки, нито в компа на д-ля нито в другите с-ми.
До помпата за високо налягане горивото е ОК / няма подкачаща помпа, само ръчната с която му източих нафтата, за да съм сигурен че не пали от лоша нафта/. При въртене на стартер налягането в рейла стига до около 150-180 бара - припалва и угасва, и то не всеки път. При изключена букса на регулатора налягането се покачва до към 950-1000 бара.
Спада до нула за около 15-20 секунди. Ако се помага с помпичката за подкачане на стартер д-ля запалва за няколко секунди.
В момента:
Няма записани грешки, нито в компа на д-ля нито в другите с-ми.
До помпата за високо налягане горивото е ОК / няма подкачаща помпа, само ръчната с която му източих нафтата, за да съм сигурен че не пали от лоша нафта/. При въртене на стартер налягането в рейла стига до около 150-180 бара - припалва и угасва, и то не всеки път. При изключена букса на регулатора налягането се покачва до към 950-1000 бара.
Спада до нула за около 15-20 секунди. Ако се помага с помпичката за подкачане на стартер д-ля запалва за няколко секунди.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Ако е с помпа CP3 е счупен вала на помпата и подкачващата секция не работи. Ако продължиш да помпиш с ръчната помпа, колата ще запали, но ще сменя обороти в зависиост от скороста на помпене.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Помпата поне външно изглежда е СР3. Сега се сетих и друго - за датчика на коляновия вал го даваше "ASYNHRONOUS"
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Във веригата за доставяне постави твоя ел помпа .Аз така постъпвам при съмнение за проблем там .
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
При такъв статус asunchrinos сменяй датчика на кол.вал.Датчика е малко по различен от бензиновите по дебел е и с др стойност не е 270 ома а около 900.Често са ми идвали рена само че който ту палят ту не палят дизели с грешка разсинронизиране датчик кол.,разспр.вал.След смяна всичко ок.Успех
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Провери връщащото гориво от дюзите.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Аз залагам на помпата.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Дай някакъв жокер.elninio75 написа:Провери връщащото гориво от дюзите.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
статусa е cam/cranc sensors synhronisation : ASYNHRONOUS, но не е записана грешка. Това го дава с ОP-COM-a.stoqn написа:При такъв статус asunchrinos сменяй датчика на кол.вал.Датчика е малко по различен от бензиновите по дебел е и с др стойност не е 270 ома а около 900.Често са ми идвали рена само че който ту палят ту не палят дизели с грешка разсинронизиране датчик кол.,разспр.вал. След смяна всичко ок.Успех
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Спомни си за Катетарите и тръбичките им.Бях ти казал как да ги провериш дюзите с тях.tnikolov написа:Дай някакъв жокер.elninio75 написа:Провери връщащото гориво от дюзите.
Провери зацепването на валовете!Там май е асинхронизацията!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Кога ти показва, че няма синхронизация? Ако го гледаш на контакт е нормално да покаже че няма. Като завъртиш на стартер трябва да покаже синхронизация.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Сега се сетих че лятото имах такъв Трафик но май 2004г.Същите проблеми.Като каже че няма да пали и това си е.След малко отиваш врътваш и готово.Това е по думи на клиента.
При мен все си палеше но имаше записана тази грешка.След смяна на датчика на разпределителния вал (от колега),проблемите свършиха.
Все пак я виж с осцилоскопа като не ще.
При мен все си палеше но имаше записана тази грешка.След смяна на датчика на разпределителния вал (от колега),проблемите свършиха.
Все пак я виж с осцилоскопа като не ще.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Проверих подкачващата секция. Вала е здрав. Пробвах с регулатор и датчик на к.в. от работещ донор - ефект нула.
От дюзите и ограничителя на макс. налягане обратна нафта няма, връща само от помпата.
От дюзите и ограничителя на макс. налягане обратна нафта няма, връща само от помпата.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Закачи на изхода на помпата една обикновенна дюза и виж при въртене на стартер дали пръска. Желателно е дюзата да е с по-високо налягане 180-200 bar.
Re: Рено Трафик-2 2005г. 1,9 DCI не пали
Свързах ел. помпа и най после запали, но плавно вдига налягането до 1200-1300 бара,и д-ля започва да чука, като подам газ се форсира до някъде угасва и записва грешка "Високо налягане в рейла". Явно проблема е в помпата - поне в секцията за ниско налягане. Регулатора/със сигурност работещ/ не може да поддържа зададеното налягане защото допълнителната помпа вдигаше налягане до 5 бара. Тази подкачаща секция на СР3 има ли някаква цедка?