конкретно за вътрешното налягане, не ми е ясно как става регулирането, регулира ли се с "врътка" или със смяна на клапана?
доколкото изкълвах чертежите за вътрешното налягане се грижи клапана с "триъгълна" глава. регулира ли се той с въртене ? ако да къде се мери стойността и откъде да сдобия данни какво трябва да е?
имам леки забележки към личния ми бус, помпата е пломбирана и не искам да я бърникам на посоки, а в същото време студения старт е съпроводен с бял дим и прекъсване. даване на аванс с въртене на помпата не влияе, но влошава работата на мотора на топло. т.е. оригиналния статичен аванс си е най-удачен. мисля да увелича и пред-турбо порцията защото е твърде дълбока турбодупката, вероятно това може да реши проблема, но ми се ще и да проверя вътрешното налягане
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
друго което съм забелязал - "обогатителя" е на капачката на авансовото бутало, ръчен е, но издърпването му е меко казано трудно. единствения начин да го издърпам е с 2 ръце
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)