Romano проблем
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Romano проблем
Малко теория........bobolin4o написа:Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
При голям размер на дюзите производителността им започва да зависи повече от хода на буталото и бързодействието отколкото от размера на дупката.Май по-добре да се вдигне налягането!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Romano проблем
Бих казал само едно:"На крива ракета и космоса и пречи"bobolin4o написа:Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
1.Налягане ниско
2,Дюзи-малки
После колата не вървяла,е как да върви.Ако ви сложат противогаз и ви накарат да тичате-как ще се почуствате?
Това е форум за колеги,които се занимават професионално с АГУ,да си помагаме в кофти ситуация,някои ако е изпадал в такова положение знае много добре как е.А в случая имам чувството,че се учим виртуално,което не е много добър начин на обучение в тази сфера.
Съжалявам,ама и аз не се сдържах!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Мислех сам да се пробвам да оправя проблема или да я донастроя, но .... ще ходя при колегата газаджия да видим какво ще измислим. Все пак системата е в гаранция и има някаква конкретна причина коефициентите да са извън норма. Не че не мога да вдигна налягането с ... много ... да кажем двойно, но така не е редно и не е нормално ... все пак не карам автомобил 3000 кубика и 200 коня.
Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.
Относно виртуалното обучение .... не смятам да се занимавам с ГИ или да вадя пари от това. Има конкретен казус с моя автомобил и се търси причината за това, но виждам че не сте се сблъсквали с нещо подобно.
Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.
Относно виртуалното обучение .... не смятам да се занимавам с ГИ или да вадя пари от това. Има конкретен казус с моя автомобил и се търси причината за това, но виждам че не сте се сблъсквали с нещо подобно.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
В моя защита ще покажа тази снимка
С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Romano проблем
Колега,не знам коя буква на какъв размер отговаря.Но с това налягане и дюзи разпробити на 2.3мм мисля че коефициентите в таблицата ще са много по ниски.steich написа:
Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.
А относно инжекторите,личното ми мнение е че са много добри(бързи,тихи,високопроизводителни,ремонтопригодни).
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.venelek написа:Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Щеше веднага да мръдне бенз. трим, направо да се осере в рамките на 10-15 секунди...
Пък то с нея, без нея - все тая...
Ма не е това основния проблем, глей кво става - не знам си колко големи били дюзите, налягането било завод, пък на, коефициентите до тавана.
Пък то с нея, без нея - все тая...
Ма не е това основния проблем, глей кво става - не знам си колко големи били дюзите, налягането било завод, пък на, коефициентите до тавана.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Romano проблем
Да колега,в началото и аз бях доста изненадан.Свиква се бързо .bobolin4o написа:
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
А освен Романо, мисля че и другите марки ползуващи този комп на АЕБ(Zavoli,Bigas,Landi и др.) са на този принцип.
Нека все пак ,някой който познава другите системи ,ме поправи ако греша.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Romano проблем
Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Еми аз пък наобратно... ама все пак на любимия ми ФобУс ги има и трите стойности.Markony написа:Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас
Навик... пък и като е "налягане на газта" в програмата, нека да си е налягане на газта... а не диференциалното!
Айде със здраве...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Пробвах с обратна адаптация, но единствено знака на адаптациите стана с знак - и да кажем при адаптация -20% времето на празен ход от 2.5 стана 3.2 т.е. и Fast trim отиде на 19% т.е. не е това.Markony написа:Да не би адаптацията да е с обратен знак?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Много се проточи тая тема,що не изключиш ОБД-то и да приключиш?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
И как да я настроя като изключа ОБД-то като нямам изводи за ламбда сондите ? Пробвах пробно с по-ниски коефициенти ... не става, ще загасне.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose