golf 3.2

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

golf 3.2

Post by rabotnika »

дайте акъл за размера на дюзите с 2.6 не върви с 3 гори зверски :evil: или и аз не знам дайте някакъв акъл
сложих си фобос с дюзи Рейл навахо и меджик изпарител обаче почва вече сериозно да ми лази по нервите на клиентите колите стават за секунди моята ме влудява вече на всичко отгоре дюзите съм ги сложил така че трябва да разглобя половината кола за да стигна до тях
досега 3 пъти разглобявах не ми се разглабя още толкова
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: golf 3.2

Post by bobolin4o »

Е колко гори?
Адаптацията на бенз. комп накъде бяга когато караш на газ (ако бяга)?
OBD ли е системата?
Дай някакви подробности...
TuningMaster Image
0887 704 900
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: golf 3.2

Post by Markony »

3,2 има само 2004.Изобщо не е популярен и рядко срещан.Някакъв самолет ще да е....
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: golf 3.2

Post by rabotnika »

Говорим за Голф 5 R32 разхода на бензин в града е около 12-13 зимата 15 извън града 9,5 10 но при полужение че пътувам доста реших да сложа газ....... В града под 20 разход не помня а извън града при полужение че максималната скорст е 120 130 си гори пак 20 почна ли да си играя с газта 25 някакъв ужас просто
Най интересното обаче е че линиите по ОБД корекцията почти се припокриват само леко в края на кривата газта е милиметър по високо от бензина
Ръчна настройка изобщо не иска да направи в момента съм с 2,8 дюзи и ми изписва че са прекалено големи с 2,6 дюзите ми пише препоръчителен размер 3мм вчера пробвах корекция по карта,днес смесен разход 18
Този двигател го има и на Туарег и на А3 250к.с V6
Изпарителя работи на 1600mbar което е напълно нормално според мен за усилен изпарител
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: golf 3.2

Post by oem »

Куца ти настройката в различните режими. Хващай диагностиката, някой да те вози и настройвай в движение.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: golf 3.2

Post by Stoilkata »

прегледаи запалването. мотора е вр с 6 отделни бубини провери ги ако не става на автоматична настроика,ако те е...ва някоя бубина няма настроика авт. или в движение имали мощност на газ

вакума на изпарителя трябва да е от общия колектор близо до дросела за да реагира на разликата
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: golf 3.2

Post by rabotnika »

Там е работата че има някъв проблем по скоро с уредбата вчера сложих 2.5 дюзи и пак ми казва дюзите са прекалено големи а колата не и стига газ като я настроя така че да върви както на бензин се спуква от горене иначе вкуума съм го хванал точно след дросела вече се изчерпах откъм идеи и май ще си карам на бензин писна ми вече
pavel
Posts: 20
Joined: Thu Apr 18, 2013 6:10 pm

Re: golf 3.2

Post by pavel »

Колега според мен 2,6 дюзи са малки за тоя мотор, 2,8 - 3 стават, налягане какво потдържаш на изпарителя, другия въпрос е малко тъп, понеже Навахо са бързички и мисля че ги няма в програмата с кой модел си ги заменил?
Post Reply