Автомобила е ВИТО 638-2,2CDI-2000 година. Проблема е,че когато загрее двигателя на температура между 50-60 градуса отказва да пали.При всички други условия пали без проблем.Не записва грешки и при живи данни не се забелязват отклонения.
За съжаление АУТОКОМА няма данни за работата на ЕГР.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага.
Поздрави.
Станди.
Интересен проблем с МБ-ВИТО
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Колега ти сериозно ли или се ебаваш? Къф ЕГР те брига като е с вакум и спокойно можеш да го изолираш.
Нищо не казваш за основните неща. Налягане имаш ли и колко става когато не пали? Импулси на дюзите имаш ли? Все пак се отнася за обикновено ЦДИ
И ползвай аутокома в пълната му функционалност. Има графичен режим и вероятно можеш да направиш лог и да го постнеш тук, че боба сега го насадих. Графиките ги прави една по една за по голямо бързодействие.
Нищо не казваш за основните неща. Налягане имаш ли и колко става когато не пали? Импулси на дюзите имаш ли? Все пак се отнася за обикновено ЦДИ
И ползвай аутокома в пълната му функционалност. Има графичен режим и вероятно можеш да направиш лог и да го постнеш тук, че боба сега го насадих. Графиките ги прави една по една за по голямо бързодействие.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Благодаря за съвета колега Иванов,но мисля че си закъснял със боба-аз моят го засях преди 15 дни.
Иначе за ВИТОТО-както писах живите данни изглеждат ОК.
-налягане на дюзите около 250 единици на стартер при 55С.
-импулси към дюзите има при 55С.
-ЕГР ме интересува,защото си мисля,че и да е изолиран,ако е заседнал отворен през него влизат газове. А новият е 750 лв.
Имах подобен случай с едно САНТА ФЕ-няма палене при заседнал ЕГР.
Ако клиента се върне след празниците ще приложа лог...
Поздрави.
Ст.
Иначе за ВИТОТО-както писах живите данни изглеждат ОК.
-налягане на дюзите около 250 единици на стартер при 55С.
-импулси към дюзите има при 55С.
-ЕГР ме интересува,защото си мисля,че и да е изолиран,ако е заседнал отворен през него влизат газове. А новият е 750 лв.
Имах подобен случай с едно САНТА ФЕ-няма палене при заседнал ЕГР.
Ако клиента се върне след празниците ще приложа лог...
Поздрави.
Ст.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Никога не е късно. На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша - тогава
ЕГР-а ако е заседнал отворен няма да палиш винаги. Винаги следи зададено и актуално налягане. Оборотите да не са по ниски. Как видя импулсите? Пробвай да емулираш датчика за температура като не пали, за да се отдели механичен от електрически проблем.
ЕГР-а ако е заседнал отворен няма да палиш винаги. Винаги следи зададено и актуално налягане. Оборотите да не са по ниски. Как видя импулсите? Пробвай да емулираш датчика за температура като не пали, за да се отдели механичен от електрически проблем.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Е,това с емулирането на температурата ме ме уби.Аз не съм добре с емулаторите и не разбирам какво искаш да кажещ,но като доиде автомобила и загрее до 50С ще откача датчика за температурата у ще видим тогава емулацията ..
Ст.
Ст.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Емулация означава да включиш на мястото на топлия датчик съпротивление със стойност като за студен или като за горещ. Е може и друг студен датчик.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 10:22 am
- Местоположение: Левски
- Обратна връзка:
Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО
Какво е налягането в рейла кагато загрей на стартер?