BMW E46 2002g M47N

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
vladistia
КОЛЕГА
Posts: 46
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:40 pm

BMW E46 2002g M47N

Post by vladistia »

Колеги дайте жокер за четене.Влизам само в мотора и скоростите.Пробвано с Аутоком и Инпа.Колата е само с една букса ОБД.
chorni
КОЛЕГА
Posts: 31
Joined: Mon Oct 12, 2009 6:59 pm
Location: Гарга баир

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by chorni »

Ако километража е изкукуригал,няма да се виждат другите модули.Но ABS-а също е с К линия,така че би следвало и него да качиш
ТОК ПО ТЯЛОТО !!!
0887 704 129
vladistia
КОЛЕГА
Posts: 46
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:40 pm

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by vladistia »

Километража работи.Нито АБС нито възглавници
Cho4o
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Wed Feb 17, 2010 12:21 am

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by Cho4o »

със заводско радио ли си ? ако не е , изключи го и пак пробвай
Autotronics Service
Countach
КОЛЕГА
Posts: 55
Joined: Sat Dec 25, 2010 6:59 pm
Location: PB

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by Countach »

Ако има печка изключи и нея
vladistia
КОЛЕГА
Posts: 46
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:40 pm

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by vladistia »

Има ел.печка,радиото е заводско :(
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by traqnsavov »

някой модул да тегли К линията надолу и да спъва комуникацията, малко вероятно но възможно.....

Сложи едно осцилоскопче на комуникациите и виж дали ще шари сигнала К и Л са с размах 12 волта резистивеното състояние на линията е +12 доминантното е 0 тоест всеки модул може да дръпне линията надолу....

нещо от сорта трябва да е
---------____---__-----_-_-__-__-____-_-_-_-_-_----------
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Cho4o
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Wed Feb 17, 2010 12:21 am

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by Cho4o »

точно това се случва , въпросът е кой е модула ,не че са много . В БМВ бюлетините пише да се вадят бушон по бушон ,докато се намери. Играл съм си на Х5 да го правя , и пак не стигнах до грешния. Накрая започнах да ги изключвам модул по модул :lol:
Autotronics Service
vladistia
КОЛЕГА
Posts: 46
Joined: Fri Jan 04, 2013 12:40 pm

Re: BMW E46 2002g M47N

Post by vladistia »

Идната седмица отново ще дойде колата за да продължа ровичкането.Сетих се че имам Карсофт БМВ,ще пробвам и с него.
Post Reply