Зафира Б не пали P0560, B2961

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by galin »

Здравейте колеги,
Зафира Б 2005 Z19DT, сменихме автомата с ХДП-то наляхме масло запалихме един път изредихме скоростите, доляхме масло, запалихме втори път дадохме на директна да изреждаме и угасна. От там нататък пали и гасне като иммо, пробвах с втория ключ същата работа. На Tech2 грешки в кутията няма, имото е разпознато в мотора е само една P0560 Напрежение на системата, ниско ниво на входа. На живи данни напрежение акумулатор 2.2V
Акумулатор зареден и дублиран, масите проверени, щекерите на компа ги пръсках както и повечето големи щекери с контактен спрей, на живи данни всичко което може да се пробва работи. Откачих алтернатора - няма промяна. Не знам какво да правя.
Давайте идеи.

ПП: В CIM модула също има статична грешка B2961 Switch Position Ignition Key Circuit Malfunction
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by galin »

Намерих проблема, колата работи. Трийте темата.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by bobolin4o »

И проблемът беше... все пак след 2 седмици си се оправил, напиши нещо по-така.

:)
TuningMaster Image
0887 704 900
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by galin »

ECU. Отворих го опресних му входовете и тръгна....за един ден после пак същата работа и накрая смяна.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by traqnsavov »

още докато прочетох че си го отворил :lol: :lol: :lol: 8) и ми стана ясно че тоя комп няма да го бъде...

:? :? даже не се мъча да ги чопля...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by galin »

Проблема е че като се свали капака трябва да се работи само по едната страна на платката, от другата е лепена със силикон за алу корпоса. Явно при разлепянето може да се прекъсва някоя писта.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by traqnsavov »

като дойде опел капака сам си се отваря, без аз да правя нещо, :lol: компютъра сам си излиза и на негово място влиза друг... :roll: :roll:
другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by rockton »

traqnsavov wrote: другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
:lol: :lol: :lol:
....освен вибрации' и на стресови температурни градации' :lol:
traqnsavov wrote: ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:
.......това "изкуство" най много го могат швабските свин@, толкова могат горките толкова правят :mrgreen: Добре че има сименс и бош ,, без работа няма да останем!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by bobolin4o »

rockton wrote:
traqnsavov wrote: другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
:lol: :lol: :lol:
....освен вибрации' и на стресови температурни градации' :lol:
traqnsavov wrote: ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:
.......това "изкуство" най много го могат швабските свин@, толкова могат горките толкова правят :mrgreen: Добре че има сименс и бош ,, без работа няма да останем!
И Делфи, и Делфи...
Не те разбирам защо постоянно казваш, че не харесваш немската техника, пък японската е супер...
Давам ти пример, миналата седмица убих плътни 2 дена в каране и мерене на захранвания, датчици, смяна на бобини и каквото се сетиш на Тойота РАВ4, 2 литра бензин. Проблемът е, че между 2000 и 3000 оборота, в натоварване двигателят не знае къде е и какво точно трябва да прави, същевременно лампата на мотора премигва хаотично. След 3000 оборота няма и помен от проблема. Грешки никакви. Найс, а?
Писна ми накрая и казах на човека, че съм до тук.
Ако беше една Астра с "хибридното чудо на немската техника" щях да установя проблема за час, с кафето, и така...
TuningMaster Image
0887 704 900
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Post by ivanovbg »

Имах и аз такъв проблем и се оказа заяло VVTI. Интересното е само го разглобихме и избърсахме - не видяхме нищо износено и го сглобихме пак. Проблема изчезна.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Post Reply