Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?
Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?
Къде е монтиран смеситела? Навремето имах проблеми с моя 2Е мотор, който е вече електронен инжекцион, не супер елементарен (дебитомер с клапа). Масово всички газаджии монтираха смесителя на този мотор преди дебитомера и номрално да има много проблеми, понеже е доста далеч от дросела и колектора, а както знаем, най-добре горивото да влиза максимално близо до мотора, тоест в колектора или малко преди него! Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела. Естествено има решение, степ мотора се маха за 20 секунди и всички грижи с тоя мотор приключват. Само се наглася празния ход от винтчето на дросела! Резултата е никакви проблеми с празния ход, разход 1.5 литра надолу, минговенна реакция при подаване на газ и НИКОГА ЕКСПЛОЗИЯ извън цилиндрите Продадох голфчето гти преди 3 години и момчето още си го кара без никакви грижи.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?
Такъв проблем няма, при условие, че бъде монтиран смесител с два щуцера - един за цедката и един след нея в посока на движение на въздушния поток... Тоя втория е за входящия маркуч на актуатора за празен ход... Обаче ако е с дебитомер тип "клапа"... е това си е доста гадно изпълнение... тогава се прави и обратна връзка към атмосферната страна на изпарителя... Правено е всичко това навремето, ако пак някой иска да му уйдурдисвам такава уредба по този начин ще бъде своевременно изгонен...18Turbo написа:...Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?
Да това не се бях сетил, аз си го направих по мой начин, тъй като така или иначе имах ядове с клапанчето за празния ход, но има логика и така ще стане! Отживелица е колега, ама тея коли са железни, разбирам ги хората които не искат да се разделят с тях, вече няма такива коли!bobolin4o написа:Такъв проблем няма, при условие, че бъде монтиран смесител с два щуцера - един за цедката и един след нея в посока на движение на въздушния поток... Тоя втория е за входящия маркуч на актуатора за празен ход... Обаче ако е с дебитомер тип "клапа"... е това си е доста гадно изпълнение... тогава се прави и обратна връзка към атмосферната страна на изпарителя... Правено е всичко това навремето, ако пак някой иска да му уйдурдисвам такава уредба по този начин ще бъде своевременно изгонен...18Turbo написа:...Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела...
Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?
За механични инжекции Блутроника му е майката!!
Колкото по-малко знаеш, толкова по-често имаш повод да се чувстваш като откривател!