GL 420 CDI

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

GL 420 CDI

Post by gtg1973 »

Здравейте колеги.
Въпросният автомобил пали малко трудно.Когато двигателя е нормално загрял пали след 2-3 секунди въртене на стартер,а след 3-4 часа престой върти малко повече.За сега единственото нещо,което забелязвам е корекцията на пета дюза.Горещ двигател -1,7 при температура 45 гр. -2,06.Останалите дюзи са между 0,3 и 0,7.
Въпросът ми е,може ли по трудното палене да е от тази дюза или да търся нещо друго.
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: GL 420 CDI

Post by Todio »

Корекцията по никакъв начин не влиае на паленето. Не си упоменал коя година е колата и с каква система. Какви други проверки си направил освен, че си гледал корекциите на дюзите. С каква диагностика четеш въпросното возило?
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: GL 420 CDI

Post by gtg1973 »

GL 164,2007г. CDI 5(EDC 16 CP 36).
Проверките,които съм извършил не бих казал,че са от най задълбочените, защото клиента трябваше да пътува някаде.
Но налягането започва да се покачва след първата секунда вътене на стартер и след 150 bara запалва и държи 315 почти без колебания.Колата е под 150000 км. купена от Балкан Стар.Мисълта ми беше, дали ако една дюза изкарва през излишното повече гориво , това да затрудни паленето.
Като обслужване- акумолатор на няколко дни и нов горивен ф-р. сменен, защото клиента ми каза ,че кара колата със всякаква нафта(каквото и да означава това).Левият EGR сменен с нов преди около година, десния през около 15000км. остава отворен и двг. минава в авариен режим и след почистване продължава да работи без проблем.Клапана за регулиране на налягането не съм го свалял за оглед за стружки, пробвал съм за всеки случай с друг д-к на разпр. вал(имам три работещи).Това е което се сещам в момента, повече подробности ще мога да дам когато автомобила дойде отново тези дни , на се чудя от къде да го почна, а днес един колега ми каза, че и други такива 420 cdi палели с повечко въртене ,но на мен това не ми се струва да е нормално.За малко да забравя-тествам я със Стар диагноза.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: GL 420 CDI

Post by bobolin4o »

Ако дюза има корекция в "+" то тя би била причина за трудно палене.
В твоят случай корекцията е в "-", това логично би означавало, че пуска повече гориво през разпръсквача, но дали не вдига налягане в рейла на стартер заради това... не мога да кажа.
Според мен, всички дюзи вън, пращаш ги в "Авел" и после ще си сигурен, че там няма проблеми.
Тая дюза с отрицателната корекция не е ли от страната на често блокиращия EGR клапан?
Поздрави!
TuningMaster Image
0887 704 900
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: GL 420 CDI

Post by gtg1973 »

Здравейте.
Този проблем засега спира да ме интересува,защото сервиза ми е под вода около метър.
За щастие успях да спася диагностичната апаратура и част от по ценните неща.
Но двете ми коли и пет клиентски са в тиня и водорасли до нивото на стъклата,но майната му,важно че ние сме живи и здрави другото за няколко седмици ще възтановим.

П.П. Следващата ми тема ще бъде:Колеги помагайте-Колата ми Ксара Пикасо 1.8 има странни проблеми в ел.инсталацията. : :( :( :(
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: GL 420 CDI

Post by gt40 »

Господи, то е било страшно при вас!!!
http://www.blitz.bg/news/article/282791
То тази година ни издави, то не бяха градушки ...
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: GL 420 CDI

Post by ivanovbg »

Лошо! Съчувствам ти и ще помагам с каквото мога.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: GL 420 CDI

Post by Markony »

Прибирам се от почивка и гледах няколко репортажа....и моите съболезнования за техниката.
elninio75
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Wed Apr 07, 2010 6:22 pm
Location: Козлодуй

Re: GL 420 CDI

Post by elninio75 »

Малко по темата на колегата имам личен МЛ 164 320CDI има същите симптоми с паленето сутрин когато е истинал пали с повече въртене от нормалното след това цял ден си пали с подаването на ключа. Няма записани грешки всички параметри включително и корекции на дюзите са в нормата, реални 180к. Не съм го ровил повече защото нямам време, ти ако откриеш нещо сподели с нас. Успешно възстановяване на сервиза.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: GL 420 CDI

Post by presko79 »

elninio75 wrote:Малко по темата на колегата имам личен МЛ 164 320CDI има същите симптоми с паленето сутрин когато е истинал пали с повече въртене от нормалното след това цял ден си пали с подаването на ключа. Няма записани грешки всички параметри включително и корекции на дюзите са в нормата, реални 180к. Не съм го ровил повече защото нямам време, ти ако откриеш нещо сподели с нас. Успешно възстановяване на сервиза.
Твоето е доставяне на гориво.Смени си О-пръстените около филтъра и помпата.
Бензина е за измиване на дизелови части.
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: GL 420 CDI

Post by gtg1973 »

Здравейте колеги.
По мой съвет,клиента отиде в друг сервиз,където са по специализирали такива автомобили и са му казали , че това е 100% някоя от дюзите,но да кара така докато някоя се развали повече,защото ремонта им е около 600-700лв. на дюза.
Благодаря ви за съветите и за съчувствието.Сервиза е възтановен и от седмица заботи на пълна пара. За щастие щетите са само за няколко хил.лева предимно от масла и консомативи.Колите ми засега ще почакат докато малко напреднем с финансите, но и това ще стане в скоро време.
П.П.Ако има зазвитие по темата с трудното палене със сигурност ще пиша.
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: GL 420 CDI

Post by gtg1973 »

Здравейте Колеги.
Обещах да пиша ако има някаква развръзка по темата.
Та както се пее в песента "лятото си отиде, дойде есента и ..." колата взе да пали сутрин само на тележка,защото ако не вдигне налягане и не запали в рамките на 4-5секунди акумулатора умира.Това ме наведе на мисълта,че има една или две дюзи ,които не са добре и са се влошили още повече.Не знам как се проверяват тези дюзи и затова изпратих клиента в Балкан Стар.
Там колегите установиха,че дюзити са три на цилиндри 3,5,8.Изпратих дюзите на стенд и диагнозата беше,че нищо не става от тях и не се ремонтират. Клиента ми намери три втора употреба и след монтажа им от вчера двигателя пали без проблем .
Колеги може ли тези дюзи да се проверяват като старите с колбичките за обратното гориво или има друг начин.
Поздрави.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: GL 420 CDI

Post by ivanovbg »

Да, става с колбичките.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Post Reply