А6-проблем с променливото газоразпределение
А6-проблем с променливото газоразпределение
Автомобила е Ауди А6 2001г с мотор V6 3.0куб. 220к.с. (ASN)
Записва грешки :
17930 -Camshaft adjustment Bank 2
18406 -Friction too High-Intake Cam Adjustment Bank 2
Това го прави след като температурата на маслото достигне 120гр.(по уреда на таблото).
Съмнявам се ,че тази температура е много висока и разрежда много маслото.Но винаги го прави само на тази глава.
Моля запознатите с този мотор да си кажат мнението.Възможно ли е да има някакъв механичен проблем?
Ако може, някой да обясни как става промяната ъгъла на валовете,ако има схема ще е чудесно.
Благодаря.
Записва грешки :
17930 -Camshaft adjustment Bank 2
18406 -Friction too High-Intake Cam Adjustment Bank 2
Това го прави след като температурата на маслото достигне 120гр.(по уреда на таблото).
Съмнявам се ,че тази температура е много висока и разрежда много маслото.Но винаги го прави само на тази глава.
Моля запознатите с този мотор да си кажат мнението.Възможно ли е да има някакъв механичен проблем?
Ако може, някой да обясни как става промяната ъгъла на валовете,ако има схема ще е чудесно.
Благодаря.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Възможно е и да е разтеглена веригата вече. Клапан командва налягането и в съответствие с това перките в зъбното колело завъртат вала спрямо зъбите.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Колега днес поразглобих малко.При моя мотор няма вериги.Всяка глава има по 2 клапана,за всеки разпределителен вал по един.В ангренажните колелета влиза масло под налягане и променя положението.Първо ще сменя маслото,пък после ако не се оправи ще смъкваме ангренажivanovbg написа:Възможно е и да е разтеглена веригата вече. Клапан командва налягането и в съответствие с това перките в зъбното колело завъртат вала спрямо зъбите.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Със смяна на маслото не постигнах нищо.Ще трябва да се разцепва ангренажа.
Някой да знае ,от къде може да се вземе комплекта пети за зацепване под наем.
Някой да знае ,от къде може да се вземе комплекта пети за зацепване под наем.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
-За това техническо недоразумение ли става въпрос
веднага си личи че съм "голям" фен на евровозилата особенно на швабските
А сега сериозно,
преди около две години се наложи колегата ми и партньор(механик) да се гърчи с такова изчадие, та беше принуден да си закупи и петите.
Както се вижда са зимбер, мога да го попитам в първият работен ден , (петък), дали все още са у него и дали е склонен да ги даде под наем.
С това мога да помогна......
Поздрави и хубава бъдни вечер.............
веднага си личи че съм "голям" фен на евровозилата особенно на швабските
А сега сериозно,
преди около две години се наложи колегата ми и партньор(механик) да се гърчи с такова изчадие, та беше принуден да си закупи и петите.
Както се вижда са зимбер, мога да го попитам в първият работен ден , (петък), дали все още са у него и дали е склонен да ги даде под наем.
С това мога да помогна......
Поздрави и хубава бъдни вечер.............
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Уцели от раз.rockton написа:-За това техническо недоразумение ли става въпрос
Ще чакам резултат.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Аха, по стария модел. Не знам защо съм се объркал че е ФСИ-то, но принципа е същия. Преди да разглобяваш премери едно налягане на маслото като я сгорещиш, може далеч по травиална причина да е.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Да налягането ще се премери,но защо нито веднъж не го направи на някой от другите валове?ivanovbg написа:Аха, по стария модел. Не знам защо съм се объркал че е ФСИ-то, но принципа е същия. Преди да разглобяваш премери едно налягане на маслото като я сгорещиш, може далеч по травиална причина да е.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Може тази глава да е последна в мазането. Може да има износени шийки на нея... Последно на едно БМВ V8 нов внос извадихме от ваноса хартийка от масления филтър
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Първата грешка най вече навежда за слабо налягане на маслото в главата или заяждаш вентил за промяна на фазите.
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
Колата е била с износени валове(често срещано за този мотор).Правен е ремонт преди около 20хкм.Като гледам точно тази глава е правена.
А иначе въртях клапаните за фазите и няма ефект.
А иначе въртях клапаните за фазите и няма ефект.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: А6-проблем с променливото газоразпределение
То на една глава няма много неща за правене (като махнем валовете и механизма на шайбата).
П.С. Ако няма да се точи мотора!
Запушена магистрала, износени шийки, износен вал, износен/заяждаш механизъм за фазите.
П.С. Ако няма да се точи мотора!
Запушена магистрала, износени шийки, износен вал, износен/заяждаш механизъм за фазите.