Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
bmwfen
Posts: 20
Joined: Fri Nov 11, 2011 10:55 pm

Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bmwfen »

Търся въпросното ръководство понеже ме интересува, как се регулира този редуктор изпарител и по точно пружината на първото стъпало(вътре в редуктора), която се натяга с едно болтче. Нещо не мога да докарам препоръчваното налягане от 0,8 бара, а да са свалям и разглобявам докато го налучкам не ми се занимава.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bobolin4o »

Има тапа, запушваща канала преди клапана на 2-рата степен (трябва да си сигурен, че той не изтърва по време на настройката). Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
Кое му е сложното?
Ако ползваш оригинален ремонтен комплект не би трябвало да имаш проблеми с настройването.
TuningMaster Image
0887 704 900
bmwfen
Posts: 20
Joined: Fri Nov 11, 2011 10:55 pm

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bmwfen »

Тази пробка ми е ясна за какво е! Слагам манометъра там и нагласям от болчето на електроклапана обаче от там не мога да наглася заветното 0,8 бара. Все се върти около 0,2-0,4. Проблеам ми идва от пружината на първото редукционно стъпало. С каква сила трябва да се натегне или отпусне ме интересува, няма да го разглобявам 10 пъти до като го наглася.
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by ipivan »

bobolin4o wrote:Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
....а не от болтчето на електроклапана.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bobolin4o »

Болтчето на електроклапана хич не е препоръчително да го разбутваш.
Налягането се гласи на масата, преди да си сглобил изпарителя, не със мерене на натиска на пружината, а с манометъра... един път и - край.
Никога не съм имал проблем с отремонтирването на този модел. Оригинален комплект мембрани, стабилно чистене с четка и коресилин... Въпросното болтче (на пружината на 1-вата степен) просто си личи колко е било завито...
Е, в моите случаи съм ремонтирвал изпарители на мои клиенти, тоест небутвани от колеги... та не ми се е налагало да го калибрирам това налягане, щото някой вече е пипал там. Но в крайна сметка това, което съм написал по-горе е единственият правилен начин за настройка на "заветното" налягане.
TuningMaster Image
0887 704 900
bmwfen
Posts: 20
Joined: Fri Nov 11, 2011 10:55 pm

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bmwfen »

Може но моето болтче е разбутано и не става налягането от там както и да го нагласям. за това ме интересува вътрешната пружина колко се натяга .И аз от начало на маста когато го сглобих го регулирах на 0,8 бара но като заработи колата става ниско. А според мен трябва при работеща да е 0,8 и да го подържа независимо от даването на газ.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bobolin4o »

Естествено, че ще става по-ниско... все пак се отваря дупка около 5мм - клапана на втората степен.
Помисли малко как работи това чудо и къде се мери налягането.
С две думи - налягането 0,8 бара е максималното налягане преди клапана на втората степен.
В крайна сметка какъв е проблемът на автомобила при работа на газ?
TuningMaster Image
0887 704 900
bmwfen
Posts: 20
Joined: Fri Nov 11, 2011 10:55 pm

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bmwfen »

Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотите. Изпарителя е сложен на БМВ Е36 с М40 мотор ( с ремъка) Газовия смесител (плочката) е преди дебитомера и е капризен на ненастроен и неподходящ изпарител. Днес питах един газаджия, който се занимава предимно с Ланди Ренцо, каза ми че от пружината на първото редукционно стъпало се регулира налягането.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by bobolin4o »

Е аз да не би да казвам нещо различно?
TuningMaster Image
0887 704 900
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by ipivan »

Тихите обороти не се поддържат от газовата.Тихите обороти(при настроена газова) се държат от мотора на колата,пък бил той карбуратор или инжекция някаква!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by ogromnii »

звучи ми като неправилно регулирана чувствителност на мембраната на втората степен. както боболинчо каза ако ремонтния комплект е оригинален става от раз. това е един от най-стабилно работещите изпарители, които съм виждал.
пружината на електроклапана има функция да спира газта при отпадане на захранването, чувствителността се регулира от врътката на реброто отстрани.
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Post by gt40 »

[quote="bmwfen"]Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотитеquote]
При обикновенна газова уредба често е трудна настройката да покрива стабилна студено и топло режимите на празен ход. Проблема често е в неподходящо обогатената смес на студено, защото испарителя настудено не дава нормална работа и се получва преобогатяване и клатене на оборотите. Затова е хубаво да се подгрява на бензин.
Позрави
Post Reply