Tuateg 3.6 FSI
Tuateg 3.6 FSI
Привет,колеги!
Някой да се е сблъсвал с такъв ДВГ и да го е пробвал на газ.
Някой да се е сблъсвал с такъв ДВГ и да го е пробвал на газ.
Re: Tuateg 3.6 FSI
Мдамм, прословутото GDI газолине директ инджекшън, дето вагина-групата преди години откраднаха от Митсубиши. Доста познавам този мотор във японският му вариант, монтиран по митсубиши и накой модели на мазда. Във Швабската вагинална група на няколко пъти съм се "сблъсквал" с него в Ауди ТТ и в Шкодияр-ът . Ако питаш за газ тегаво е за обикновена газова инжекция газова фаза с предкамерно впръскване, но не и невъзможно! Правилото го знаеш на няколко впръсквания на Газ, поне едно-2 на бензин за да не умрът инжекторите(бенз) скоропостижно ,те не че пак не си мрът но поне ще е в по далечна перспектива около-70-100К. Натова отгоре на 100км.харчиш и ГАз и бензин, точно си става "БИ-ФУЕЛ"
Истината, предполагам я знаеш, Течна фаза! Лично аз не съм виждал нито на една кола със GDI-FSI мотор газова с течна фаза която да работи(да ползва) Бензиновите инжектори! Може и казват че имало, но аз не съм срещал такова "животно".....което не означава че няма!
Най коректно според мен е такава система, така не би трябвало да има проблем със Инж.......та така...
Истината, предполагам я знаеш, Течна фаза! Лично аз не съм виждал нито на една кола със GDI-FSI мотор газова с течна фаза която да работи(да ползва) Бензиновите инжектори! Може и казват че имало, но аз не съм срещал такова "животно".....което не означава че няма!
Най коректно според мен е такава система, така не би трябвало да има проблем със Инж.......та така...
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Tuateg 3.6 FSI
В Плевен имаше две,вече е едно(другото се превъртя през таван) Мицубиши на Пини Фарина ГДИ с обикновена газова с плочка като карбуратор. Изхвърлили са някои бензинови неща.Свалени са дюзите и са сложени тапи,свалена е и помпата за високо налягане.Става чисто газов автомобил!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Tuateg 3.6 FSI
При нас проблема е в протокола по ОБД,всичките схеми,които имам са за ОБД по КАН,а този "чукотляк" е с КWP 2000.И затова не минава на газ,ако имате някакви идеи да се позабавлявам утре.
За колега ,който ми даде акъл за ГИ течна фаза-Благодаря, колега!Миналата година направихме4 коли с такъв инжекцион,но конкретната кола е доста по-евтина и клиента не би инвестирал в толкова скъпа система.
За колега ,който ми даде акъл за ГИ течна фаза-Благодаря, колега!Миналата година направихме4 коли с такъв инжекцион,но конкретната кола е доста по-евтина и клиента не би инвестирал в толкова скъпа система.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am
Re: Tuateg 3.6 FSI
Agis направиха такава система за впръскване през бензиновите инжектори-принципно работи само нямат още конкретна методология за настройка на софта и за сега всичко се прави субективно .Иначе клиентската цена е 4к за 4 цилиндров мотор и трудно някой се връзва но хубавото е че е универсална и не е необходимо като Viale lpdi да има софт написан са всяка марка и модел поотделно!rockton написа:Мдамм, прословутото GDI газолине директ инджекшън, дето вагина-групата преди години откраднаха от Митсубиши. Доста познавам този мотор във японският му вариант, монтиран по митсубиши и накой модели на мазда. Във Швабската вагинална група на няколко пъти съм се "сблъсквал" с него в Ауди ТТ и в Шкодияр-ът . Ако питаш за газ тегаво е за обикновена газова инжекция газова фаза с предкамерно впръскване, но не и невъзможно! Правилото го знаеш на няколко впръсквания на Газ, поне едно-2 на бензин за да не умрът инжекторите(бенз) скоропостижно ,те не че пак не си мрът но поне ще е в по далечна перспектива около-70-100К. Натова отгоре на 100км.харчиш и ГАз и бензин, точно си става "БИ-ФУЕЛ"
Истината, предполагам я знаеш, Течна фаза! Лично аз не съм виждал нито на една кола със GDI-FSI мотор газова с течна фаза която да работи(да ползва) Бензиновите инжектори! Може и казват че имало, но аз не съм срещал такова "животно".....което не означава че няма!
Най коректно според мен е такава система, така не би трябвало да има проблем със Инж.......та така...
Re: Tuateg 3.6 FSI
Аз не съм наясно с тези ФСИ и други подобни,че нямам опит.В случая мисля,че трябва да се смени системата на газовата с такава дето поддържа този протокол.Няма нищо универсално,дори и Романо!caravel написа:При нас проблема е в протокола по ОБД,всичките схеми,които имам са за ОБД по КАН,а този "чукотляк" е с КWP 2000.И затова не минава на газ,ако имате някакви идеи да се позабавлявам утре.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Tuateg 3.6 FSI
Може ли снимка на колата? Вече половин час се ровя в гуглето безрезултатно за видя за какво иде реч и немам нерви повече.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Tuateg 3.6 FSI
Е,снимка по това време няма как да ти направя,но няма и кой знае какво за снимане.Дъртия Туарег с 3,6 ФСИ мотор,който много прилича на 3,2 мотора ,но е с директно впръскване.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Tuateg 3.6 FSI
Абе и аз си помислих че е Туарег, но в заглавието пише друго и аз копи пасте в гуглето и не и....
За този двигател мисля че Принс имаха разработка. Трябва да ги питаш. На една А8 с такъв мотор слага един колега, но имаше нещо за годината на производство или буквите на мотора. Не помня вече. Принципно си е голям буклук мотора. Не стига че има проблеми с маслената помпа, но и се оказа че износва изпускателния вал на лявата глава и почва да изключва 4-ти цилиндър.
За този двигател мисля че Принс имаха разработка. Трябва да ги питаш. На една А8 с такъв мотор слага един колега, но имаше нещо за годината на производство или буквите на мотора. Не помня вече. Принципно си е голям буклук мотора. Не стига че има проблеми с маслената помпа, но и се оказа че износва изпускателния вал на лявата глава и почва да изключва 4-ти цилиндър.
Последно промяна от ivanovbg на Пет Юни 12, 2015 9:46 pm, променено общо 1 път.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Tuateg 3.6 FSI
Е там е проблема ,че има разлика в кода на ДВГ,и не ще да работи на газ.ivanovbg написа:Абе и аз си помислих че е Туарег, но в заглавието пише друго и аз копи пасте в гуглето и не и....
За този двигател мисля че Принс имаха разработка. Трябва да ги питаш. На една А8 с такъв мотор слага един колега, но имаше нещо за годината на производство или буквите на мотора. Не помня вече.
Re: Tuateg 3.6 FSI
-Ааа не само в Плевен , имам Клиент С Митсубиши JO, Дошло по незнайни пътеки от Япония,навсякъде в интериора надписите са с йероглифи, и на Аудиосистемата също Десен волан...ииии никакъв помен от бензиновата система, предният собственик я е редуцирал само на газ по същата схема, затапени инжектори и плочка за газ също и неизменното ЛОВАТУ Резервоара е изхвърлен и има тороид и още една 60 литровапура в багажникаipivan написа:В Плевен имаше две,вече е едно(другото се превъртя през таван) Мицубиши на Пини Фарина ГДИ с обикновена газова с плочка като карбуратор. Изхвърлили са някои бензинови неща.Свалени са дюзите и са сложени тапи,свалена е и помпата за високо налягане.Става чисто газов автомобил!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Tuateg 3.6 FSI
Май ще ме огрее да го подкарам този "автомобил" на газ,само братята от "Ботуша" трябва да направят софт за него.
Re: Tuateg 3.6 FSI
Ами този софт си го има ама не знам дали търсиш на правилното място!caravel написа:Май ще ме огрее да го подкарам този "автомобил" на газ,само братята от "Ботуша" трябва да направят софт за него.
А правилното място е BRC. Не ме възприемай като 'рекламен агент' на фирмата, нито съм газаджия нито продавам газови системи нито монтирам. Просто имам богат опит със различни газови системи, Преди време Клиент със Мазда CX-7 2.4 GDi със турбо......човекът се беше видял в чудо три газови , една от които прехваленото Романо и не би! Накрая поставиха BRC , от фирмата "майка" софт писан специално за този мотор и ECU (Митсубиши е) със посланието Да не се свързва към CAN или OBD.......и всичко си дойде по местата, вече повече от година няма оплаквания!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Tuateg 3.6 FSI
Нали колегата това е написал.Жабарите ще напишат софт точно за този автомобил,както са направили от БРЦ.А не е сигурно че ако се сложи прехваленото БРЦ на този Туарег ще заработи!rockton написа:Ами този софт си го има ама не знам дали търсиш на правилното място!
А правилното място е BRC. Не ме възприемай като 'рекламен агент' на фирмата, нито съм газаджия нито продавам газови системи нито монтирам. Просто имам богат опит със различни газови системи, Преди време Клиент със Мазда CX-7 2.4 GDi със турбо......човекът се беше видял в чудо три газови , една от които прехваленото Романо и не би! Накрая поставиха BRC , от фирмата "майка" софт писан специално за този мотор и ECU (Митсубиши е) със посланието Да не се свързва към CAN или OBD.......и всичко си дойде по местата, вече повече от година няма оплаквания!
Добре че са ви търпеливи клиентите защото моите не са!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Tuateg 3.6 FSI
БРЦ ако бяха толкова добри,щяха да си монтират директно впръскване в Еуратек и да си свиркат,ама не,неискат и да чуят за такава уредба.А по повод случая с Мазда-та дето споменаваш,доколкото знам от сервиза на Романо ,а впоследствие и от сервиза на БРЦ-София,проблема е бил в стила на каране на шофера,нито една от двете уредби не е имала проблем с ДВГ и с начина на работа.