Колеги, знам че с този въпрос ще покажа некомпетентността си в областта на рено , но все пак да се възползвам от знанията и опита ви. Имам едно рено еспейс 2004 1.9 дизел, което не щеш ли пали веднъж на 10-15 опита. Грешки не записва, когато не пали лампата за имото на таблото светва при контакт, мигва за няма и секунда и остава да свети, когато пали - съответно светва и изгасва след няколко секунди. През SnapOn гледах живи данни и съответно ми дава имобилайзер на екуто активен, както и заключването на волана. Засега натам съм се насочил, защото понякога след изкарване на картата не заключва веднага , а след няколко секунди. Порових малко за схеми но не открих, механизма е с 6 кабела, което ме навежда на мисълта, че няма електроника вътре и предполагам някое ЦК-ключе запецва (ех ама как звучи, колко традиционно ) Та понеже нямам опит с рендетата, но знам от други марки коли при проблем със заключването на волана, мотора не пали и тук ли е така? и ако да - това срещан проблем ли е при рената или не?
Благодаря и поздрави. Ще очаквам някакво мнение
Имобилайзер на Еспейс 2004
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
има електроника във заключвача на волана,и има две ключета.но по скоро има проблем в четеца на картата,и там има ключета. ако си решил да разглабяш esl-а,не бързаи първо го снимаи и качи снимките за да ти кажа какво да направиш,иначе ще имаш главоболия
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
Да случва се доста често да се скапе механизма за заключване.
Аз им махам металния щифт дето заключва. Желателно е да свалиш механизма в момент, когато е отключен че иначе е тегаво...
Доколкото си спомням е с обратна резба болта дето го държи към кормилната колона.
Механиката вътре е елементарна и няма какво да ти обяснявам - няма да ти е проблем а и ще видиш какво се чупи - едно тънко щифтче в няколко случая при мен.
Аз им махам металния щифт дето заключва. Желателно е да свалиш механизма в момент, когато е отключен че иначе е тегаво...
Доколкото си спомням е с обратна резба болта дето го държи към кормилната колона.
Механиката вътре е елементарна и няма какво да ти обяснявам - няма да ти е проблем а и ще видиш какво се чупи - едно тънко щифтче в няколко случая при мен.
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
Четеца е сменян с друг и е същото положение. Някой преди мен е клонирал и UCH-a
Ilko, при този тип повреда в заключването какви са симптомите? Наличие на грешки?
Ilko, при този тип повреда в заключването какви са симптомите? Наличие на грешки?
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
Ами горе-долу такива каквито описваш.
Честно да ти кажа, като чуя че не се движи както трябва механизма, направо го свалям. Не ги и закачам на диагностика.
Досега не ме е подвеждала интуицията, поне за този дефект. За лампата на иммо-то съм сигурен, че се държи по описания от теб начин.
П.П. Знаеш, че едно е да опишеше дефекта тук, друго е колата да е пред теб.
Нищо не пречи да го свалиш и да пробваш - не е кой знае колко работа. Може и да не го монтираш, само да си е на него буксата.
Честно да ти кажа, като чуя че не се движи както трябва механизма, направо го свалям. Не ги и закачам на диагностика.
Досега не ме е подвеждала интуицията, поне за този дефект. За лампата на иммо-то съм сигурен, че се държи по описания от теб начин.
П.П. Знаеш, че едно е да опишеше дефекта тук, друго е колата да е пред теб.
Нищо не пречи да го свалиш и да пробваш - не е кой знае колко работа. Може и да не го монтираш, само да си е на него буксата.
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
Ясно, мерси ,много Ilko. Утре или други ден като й дойде реда ще тествам и ще докладвам. Поздрави
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
тека няма ли да върти постояно моторчето.при сваляне на капачката един щифт блокира работата на заключвача,затова исках снимка за да покажа как да се избегне това.при мен винаги е било софтуерен проблема,не си спомням за механичен дефект.Ilko написа:Да случва се доста често да се скапе механизма за заключване.
Аз им махам металния щифт дето заключва.
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
Дали говорим за един и същ механизъм?
Или аз не го обяснявам, както трябва?
Не съм броил колко такива съм правил, ама са поне 10 и на всички им свалям металната част дето заключва и си ги събирам отново.
Всичко си работи, щрака напред, назад, само не блокира волана.
Или аз не го обяснявам, както трябва?
Не съм броил колко такива съм правил, ама са поне 10 и на всички им свалям металната част дето заключва и си ги събирам отново.
Всичко си работи, щрака напред, назад, само не блокира волана.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Имобилайзер на Еспейс 2004
И аз така, но на Ваг групата
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67