vesko написа:при тях няма дерт,всичко ''ток жица и медна тел''
колата пак няма диагностика на маса под маса все така.А,аз ти казвам че не е там ти ми спориш за К-линята стаа дума.Има код и той е ...AKE ли беше нз. ама е сменян някога иначе е бил 150к.с тва го разбрах в последните дни и ми бе от помощ,
пак ще повторя мериш загасен мотор има 12V въртиш губисе, или ако остане пали,спираш със стратера има 12V, ся ясен ли съм,май никой не мери при стартер та не го спомена като идея та да се оправя за 30-40 мин. няма и толкоз,а колата си отиде без диагностика....
Че си ясен - ясен си.
Това, че ти се губи някакъв "+12в" го разбрах. Не разбрах клема "30" или "15" е... Разбрах, че се губи при въртене на стартер, ама не ми стана ясно как колата е угаснала в движение, при положение, че тогава стартерът не се използва. Първата ми работа, когато не ми пали двигател е да проверя захранванията на блока му за управление. На такова Ауди тази операция отнема около 30 минути, използвам пробна лампа 50 вата. Така съм сигурен, че няма проблеми с лоши връзки, калпави контактни ключове и релета, предпазители и т.н.
За диагностиката... всички модули в колата са вързани в паралел - "К линията" имам в предвид. Логично е, че щом нямаш връзка с нито един, значи или линията е забита към "плюс" или "маса" от някой от тях или има проблем в инсталацията. С един мултицет се установява това за броени минути.
Дразни ме фактът, че казваш - никой не се сети да каже това или онова... а ти защо не си включи главата да работи по случая на пълни обороти ами чакаш някой да се сеща вместо теб? То верно, че форумът е за питане, ама не е за вършене на работа дистанционно.
3 страници изписани с оскъдна информация от теб и стрелба в тъмното от останалите участници в темата, включително заяждане... без изясняване на казуса, само си написал, че си заобиколил проблема и колата е издадена със 100 лева печалба... като че ли някой го интересува колко си изкарал. По-интересно щеше да е да кажеш примерно - проблемът е, че захранването се губи еди-си къде, но работата е твърде много и реших проблема с "байпас"
Поздрави!