Колеги, имам голфа споменат по-горе за грешка 7384 - Boost pressure regulation/ {P0299} 00/101 Control range not reached
Преди мен са сменили турбина и клапан, проблема остава. Записва грешката рядко, ако се кара всеки ден да кажем веднъж на ден-два. Турбопътища също огледани!
Не съм свалял ЕКУ-то да видя дали е пипано, някой да не би да си е играл чичо чип-доктор. Други възможности: ЕГР? МАП сензор? Идеи?
Знаете, това е PCR 2.1
Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
Ми виж на живи какво показва. Имаш желано и постигнато. Кое не е наред?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
Гледах ги, Краси. Нямам опит досега с този мотор, но ми се струва, че малко мудно изравнява двете стойности. Трябва да е над 2000 оборота, около 2500 за да достигне актуалното до желаното, при други мотори и марки като, че ли изравняването е по-динамично.Но все пак успява да достигне желаното, като задържиш над 2000 на прав път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
И този е като другите. Актуалното трябва да изпревари желаното и после да се върне. Ако е обратното виж дебитомера, egr-a, да не заяжда уестгейта или му е спукана мембраната:
Сещаш се че ундербуст както и овербуст, я записва след като за определено време не успее да достигне нужното налягане.
Сещаш се че ундербуст както и овербуст, я записва след като за определено време не успее да достигне нужното налягане.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
Вероятно спукана мембрана и губи вакуума. На 2.0 TDI Passat B6 имах такъв случай. На пръв поглед конструктивно изглеждат еднакви уестгейт актуаторите на 1.6 и на 2.0 TDI.
Re: Golf 6 1.6tdi 2010 - Грешка за Boost pressure
Колата си замина, колеги. Уестгейта едва ли е, защото той е сменен заедно с турбината. Case closed засега
Поздрави, колеги и благодаря за отзивчивостта
Поздрави, колеги и благодаря за отзивчивостта