Проблема е решен. Сега се пригответе да се смеете, защото смеха е полезен, а опита безценен! Колата днес запали, но не защото презапоих таблото, а защото подадохме ток с бустер. За първи път виждам кола, която си върти прилично добре на стартер, без да се затормозява на ВНИМАВАЙТЕ 6 волта!!! А сега цялата история: колата е на MOT (технически преглед) правят, каквото правят момчетата и явно са поиздъхнали малко акумулатора и след това те си въртят, колата не пали. Идвам аз и почвам да чета грешките, описани по-горе. Почвам да меря, захранвания и какво ли не и кълна се поне 7-8 пъти съм въртял на стартер по 3-4 секунди и акумулатора грам не даде признаци на умирачка, най-накрая чак вече започна да се усеща немощ, но още си въртеше. И така днес слагам таблото, сложихме един бустер, защото знаехме, че акумулатора вече е почти предал богудух и колата запали от раз, викам си евала. Поработи 10тина секунди и я изгасих, за да сглобя таблото и жабката, след това въртя - не пали. Сложихме пак бустера и запали от раз, махнан бустера, сложих волтметъра на акумулатора и колегата завъртя - меря 6 волта, стартера върти прилично, колата не пали. Сложих пак бустера, колегата върти, падна на 11 волта, но колата запали от раз. За първи път ми се случва такова нещо! Смях на мой гръб, но полезен опит за колегите тук!
Благодаря на всички отзовали се
