Пежо 607 2003г. 95P08
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Пежо 607 2003г. 95P08
Компа трябва да е едц15ц2. Трябва ми запис на въпросния еепром 95P08, ако някой има в колекцията. Ако има върджин или ще си го вирджиносам. Предполагам е бъгнат. Компа записал глупави грешки които не се трият+ п0604 . До него е монтиран баласта на китайски ксенон. Иначе колата си върви засега и проблеми няма освен лампата на чека
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Казах му на Владо, че не е проблема в компа... На Ангел му пратих комплект оригинали - флаш и еепром, той ги е записал на въпросния комп (всъщност на друг борд за да е по-сигурно) Освен това ти ги е дал и на теб... Грешките са същите... какво още трябва да се направи?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Еепрома е прехвърлен от стария за да работи, та затова грешките са същите. Не записва нови и не трие старите. Но май така ще си я кара клиента. След смяната на свещите вече не е в авариен режим.
Не знам защо, но вече 5-то или 6=то пежо не върви с изгорели свещи. Пали, работи, но в авариенси стои. Не схващам логиката.
Не знам защо, но вече 5-то или 6=то пежо не върви с изгорели свещи. Пали, работи, но в авариенси стои. Не схващам логиката.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
хехе , Краси, сякаш не знаеш ,френска технологично- инженеро- електронна мисъл(логика), е те такова "животно нема!ivanovbg написа: Не знам защо, но вече 5-то или 6=то пежо не върви с изгорели свещи. Пали, работи, но в авариен си стои. Не схващам логиката.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Е ти търсиш "запис", а явно трябваше да прехвърлите записа на физически другия еепром... или още по-добре "вържин" и наново синхронизирване, или по-лесно - имо оф на новия...ivanovbg написа:Еепрома е прехвърлен от стария за да работи, та затова грешките са същите. Не записва нови и не трие старите. Но май така ще си я кара клиента. След смяната на свещите вече не е в авариен режим.
Не знам защо, но вече 5-то или 6=то пежо не върви с изгорели свещи. Пали, работи, но в авариенси стои. Не схващам логиката.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Записа на еепрома е прехвърлен на друг комп и са пробвали с него и пак същото.
Не са пробвали директно с другия да се видят дали ще ги има същите грешки. Не съм бил там.
Не са пробвали директно с другия да се видят дали ще ги има същите грешки. Не съм бил там.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Относно аварийният режим при изгорели свещи : При ЕДС15 са рядкост SW верси с такъв , но съществуват . При ЕДС16 , това е почти задължително . Но има от един до 3 суича , с които се изключва Glow safe mode . И не е само при ПСА това .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Това е ясно, но каква е логиката да го въведат?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Пежо 607 2003г. 95P08
Предполагам заради мазните сажди при студен двигател , здръстващи ЕГР , ДПФ , и тровещи хората след теб . То при комън рейл е важно подгряването след запалване на мотора . ....Но това са си мои предположения ....