Проблем с турбо настройки
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Би ли споделил какви изпарители използвахте.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с турбо настройки
Tomaseto AT13 добавихме към нейния. Оригинално беше с Принс уредба и с нейния си изпарител остана.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Благодаря,Колега но преди време ползвах два различни изпарителя и не е много добре така.Хубаво е да са еднакви иначе не дават еднакъв дебит.Ще търся вариант или с два изпарителя или с някой голям достатъчно мощен и с добър топлообмен.Не ми е останало много време да работя тези дни по този казус но мисля да пробвам този да му направя серпентина от медна тел като на Заволито.Изгледите за успех са незначителни но поне става лесно и евтино.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с турбо настройки
Екстра си стана, нищо че са различни. Много добре трябва да направиш отоплението. В никакъв случай не трябва да са последователно изпарителите. Тънкостта при настройката е да нагласиш налягането на единия изпарител на празен ход, после го изключваш и включваш другия и на него отделно гласиш същото налягане. Включваш накрая двата и си готов.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Благодаря на всички колеги за съветите,махнах копието на КМЕ наречено Атикер РС 06 и сложих оригинала КМЕ голд.Още щом ги видях един до друг разбрах че е като китайско произведение турски боклук.Слагам КМЕто и още при запалването почна да грее просто материала си е качествен месинг а не сплав оцветена в жълто.Сега колебания няма и пълня километража без придърпвания и пукания в гърнето.Тримовете са ми до 5% което ме устройва и сега върви с малко по малко натискане на педала и реди скоростите мазно.Аман от турските боклуци измъчих се.Предстои ми и смяна на това старо БРЦ като целта ми е още по финна настройка и намален разход.