Здравейте колеги,
Мерцедесът е W168, 1.6 мотор. Има газов инжекцион. Като го докараха не работеше на бензин. Пали се директно на газ.
Сменена бензинова помпа понеже едва правеше 1 бар. С новата помпа и нов горивен филтър при първото завъртане прави 4 бара и колата не пали. 10 литра пресен бензин има в резервоара. Инжекторите са чистени на ултразвук, пръскат както трябва, видях го с очите си и според тоя, който ги чисти са наред. Пробвах ги и на колата, пръскат си както трябва. Усъмнихме се, че смуче въздух от някъде. Извадих всмукателния колектор, личеше си че е дърпала въздух от там понеже при монтажа на газовото са вадили колектора и не са сменили О-пръстените. Смучеше въздух и от още един маркуч отзад на всмукатела и от един долу горе около дросела се намира за парите по спомен.. И те са оправени. Всичко е проверено и никъде не си личи да дърпа въздух след дебитомера. След това на четвъртото завъртане прави опит да запали и прупуква, но не пали. Ламбда сондата и беше изгорял подгрева. Сменена е с втора употреба, но напълно изправна и работеща. Имаше и грешка за дебитомер P0100. Дебитомера е поправен с нови стъклени сензорни пластини. На първото завъртане пали след 3-4 секунди , вдига обороти до 1100 някъде и изгасва. На живи данни показва 26kg на контакт за дебитомер, 24 температура за старт на двигателя и 23 градиса IAT сензор. Като запали стои на 12-13кг. Успявам да я задържа да работи като и подавам газ и загрее ли малко почва да държи сама обороти и ламбда сондата показва коретни стойности. Изгасям, паля и държи обороти и всичко е наред. Изстине и пак същата работа . Като позагрее стойностите на дебитомера падат на 9-10kg. На газ работи добре дори и студена. Утре съм се уговорил с един колега да и ресетнем адаптацията и да видим какво става на газанализатора. Датчика на обороти на коляновия вал показва обороти, темп. датчик на антифриза също показва правилно.Споделете, ако сте се борили с този проблем.
пп. Единствено не съм чистил дросел и по-точно потенциометъра, но утре ще го направя и това.
Mercedes A160 трудно пали студена
-
- КОЛЕГА
- Posts: 67
- Joined: Wed Dec 19, 2012 8:16 pm
- Location: Добрич
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
Дебитомера?! Пука значи бедна смес,много въздух 26кг.За мен е некоректен дебитомера!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
Затвори отвора за въздуха частично (за да обогатиш сместа) и пробвай - ако запали, сменяй дебитомера. Само не знам какъв ще сложиш.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 67
- Joined: Wed Dec 19, 2012 8:16 pm
- Location: Добрич
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
Това съм го пробвал и запалва. Днес почистих дросела, обаче няма никаква разлика. Последва ресет на адаптацията с Carsoft (Reset ME мисля че беше). След ресет-а при рязко подаване на газ вече не заглъхва и не припуква и тръгна да върви добре. На газ анализатора според колегата всичко е наред и той мисли, че сместа е бедна сутрин на студена кола поради инжекторите. Въпреки, че са изчистени е доста вероятно при студена кола да не впръскват коректно. С един нисан тино с газово имах такъв проблем и докато не се смениха инжекторите не се оправи проблема със студеното палене (нищо че и тях ги чистиха). Изчаках я да изстине днес. Запали от втория път и задържа обороти и мисля да я оставям така, че клиента не му се дават пари за инжектори.
А и мисля, че дебитомера показва правилно (нямам работеща кола за сравнение хаха). 26кг е на контакт. С 2 други, които слагах да видя за проба все 26 си показва. На 12-13 пада като запали и на 8-9 като загрее напълно. Наистина ли се калиброва дебитомера след смяна на стъклените пластинки или е търговска практика да се оправдаят парите за ремонта? Външно изглеждат едно към едно тея пластинки оригиналните и тея които дойдоха от ибей.
А и мисля, че дебитомера показва правилно (нямам работеща кола за сравнение хаха). 26кг е на контакт. С 2 други, които слагах да видя за проба все 26 си показва. На 12-13 пада като запали и на 8-9 като загрее напълно. Наистина ли се калиброва дебитомера след смяна на стъклените пластинки или е търговска практика да се оправдаят парите за ремонта? Външно изглеждат едно към едно тея пластинки оригиналните и тея които дойдоха от ибей.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 67
- Joined: Wed Dec 19, 2012 8:16 pm
- Location: Добрич
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
Взеха си я в това състояние и сигурно пак ще я прецакат с тая газ скоро време. Може да се счита за приключена темата.
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
sagemmyv65 wrote: сигурно пак ще я прецакат с тая газ скоро време .



"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- Posts: 1
- Joined: Tue Jul 30, 2019 9:52 pm
Re: Mercedes A160 трудно пали
здравейте колеги аз имам подобен проблем с а класа 160 бензин трудно пали студена дори и сега в топло време после като загрее няма проблем и другия проблем прекъсва топла студена прекъсва
Re: Mercedes A160 трудно пали студена
Къф "колега" си като не можеш да пишеш? Тук сме завършили поне 8 клас. Отде да знам, че можеш и да четеш? Кат се научиш да пишеш правилно, попитай пак и може някой да ти отговори.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Mercedes A160 трудно пали
Най близкия сервиз в който ще се навият да погледнат това творение на "гениалната" швабадухска техническа мисъл, -Те зове!Ivelinivanov wrote: Tue Jul 30, 2019 9:58 pm здравейте колеги аз имам подобен проблем с а класа 160 бензин трудно пали студена дори и сега в топло време после като загрее няма проблем и другия проблем прекъсва топла студена прекъсва

"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459