Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V-РЕШЕН

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V-РЕШЕН

Post by carfan »

Проблема е,че прекъсва 1-ви цилиндър само когато колата е студена и е на празен ход.Когато повиши оборотите около 1800-2000 работят всички цилиндри.Какво е правено до момента от сумати майстори:
1.нови свещи денсо иридий-прекъсва 1 ви цилиндър
2.размяна на всички бобини с тази на 1 ви цилиндър-пак прекъсва само 1 ви
3.имаше скъсан маркуч на картерни газове.възстановиха го като преди това колата гаснеше и имаше мисфайъри на всички цилиндри.След поправката остана само този на 1ви цилиндър.
4.Нова ламбда сонда-предна регулираща за модела по каталог.Пак прекъсва.Смених я защото нямаше връзка със старата.
5.Гумени пръстени на всмукателния колектор сменени с нови.Старите бяха смачкани но меки.Резултат няма пак прекъсва 1 ви
6.Откачени детонационни датчици за проба.Еку то не вижда мисфайърите но пак си тресе и прекъсва мотора.
7.Измерена компресия на студен мотор да види кво става в 1ви цилиндър .Резултат 1-ви 11.6 бар,2-ри 11.8, 3-ти 12 бара,4-ти 12.5 бара.Възможно ли е от тази разлика почти 1 бар да прекъсва на студено?
8.Останаха като варианти датчик колянов вал,датчик разпределителен вал и компютъра на колата.
Нямало как да ги проверят и трябвало да ги сменя.Изключиха и датчика на разпределителния вал за проба.Няма промяна пак си тресе и прекъсва по същия начин
9.Проверени кабелите на инсталацията към бобините-няма проблеми там с паднала изолация или окъсяващ кабел.
10.Откачен газов компютър от дюзата на първи цилиндър за проба без ефект.
11.разменени бензинови инжектори с този на 2ри цилиндър.Пак първи прекъсва
Е оттука нататък незнам какво вече да правя и какво мога да проверя аз
Майстора каза че много ми играел аванса на празен ход но не беше сигурен дали мисфайърите пораждат това или някой датчик дава лъжливи показания.Като загрее колата до работна температура си работи без каквито и да е проблеми.Възможно ли е да е катализатор? Ако да защо проблема е само на 1 ви цилиндър?
Всякакви мнения са добре дошли
Last edited by carfan on Tue Feb 07, 2017 2:32 pm, edited 2 times in total.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Валове (гърбици) или клапани на 1-ви цилиндър.
Компресия на стартер ще има!
TuningMaster Image
0887 704 900
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

Много ти благодаря за мнението.Досега никой майстор не ми спомена,че може да има компресия и пак да има проблем в главата.Имаш предвид гърбиците на разпределителния вал и клапани нали така.Това може да се определи само с разглобяване?Интересно ми е защо се оправя като загрее колата?
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Поради температурното разширение на металите.
Малко в страни от твоят проблем... на времето една кола ме направи крив...
Всичко сменено вън от двигателя, компресия - равна на всички цилиндри... запалиш ли я - няма един...
Счупена пружина на клапан...
TuningMaster Image
0887 704 900
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

Еми то и аз вече станах крив :D Сменям сменям без ефект.Хората сменят по една бобина и са готови,а при мене винаги най сложното се оказва.Възможно ли е от разтегната верига на валовете да прави така.Сутрин трака към 4-5 секунди и повече не се чува.При напълно загряла кола няма грам чукане от мотора.Нито повдигачи,нито верига,нито прекъсване.Вътре в колата не се усеща че работи мотора.Изобщо не ми се вярваше че е възможно да е от мотора.Аз съм си виновен.Купих я почти загряла до работна температура.Имаше лекичко прекъсване при подаване на газ но помислих че може да е от свещи или бобина.Италянците сложили и OBD FIX за триене на грешки при работа на газ.Та отиваме ние на диагностика-всичко 6 няма грешки :twisted: .Ми как да има то екуто в първи клас се връща при всяко преминаване от бензин на газ.Естествено сервиза работи с автокъщата и си знаят номерата
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Ся, то е ясно, че си знаят номерата... ама това не е нещо, дето да го обсъждаме.
Преди да предприемеш каквито и да е драстични действия е хубаво да се погледне с осцилоскоп сигнала от датчика на коляновия вал...
Да не би да е нещо такова...

http://prikachi.com/images.php?images/332/8937332R.png

Освен това пак с осцилоскопа да се проверят сигналите към инжектора и бобината на този цилиндър и да се сравнят с на останалите цилиндри - като форма, амплитуда и фазово изместване.
TuningMaster Image
0887 704 900
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

Колега ако може да ми препоръчаш някой стабилен твой колега в Шумен или региона.Още малко ще си поблъскам главата и може и да дойда до Търново да хвърлиш едно око.Но колата трябва и да изтине,та незнам как ще се получат нещата
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Съжалявам, но в Шумен не познавам никого, освен най-добрата приятелка на жена ми... :)
Що се отнася до идване в Търново при мен... мисля да ти е последен вариант.
Толкова ли няма някой диагностик с осцилоскоп?
TuningMaster Image
0887 704 900
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

Ами ще обикалям и ще поразпитрам. Графиката на датчика на коляновия вал такава каквато си постнал ли трябва да е или не трябва да е такава амплитуда :D .Пък то не стига да имаш осцилоскоп ами трябва и да знаеш как да го ползваш :mrgreen:
Задължително ще пиша развитието и дали съм решил проблема.От всичките диагностики само разбрах че не ми работят клапите във смукателния колектор и мисля,че мембранката на лостчето е скъсана и неможе да дръпне клапичките.Но ме увериха че не е оттам проблема.Затапиха вакуумното маркуче към тези клапи и колата пак си тресе.За проба затапиха и канистъра за парите от резервоара без ефект
След малко ще кача клипче с диагностиката на аванса на запалване
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Графиката не трябва да е такава - тази е от двигател с подбит зъб на венеца на маховика (там от където чете датчика).
Амплитудата си е добре, просто оттърва един зъб...
TuningMaster Image
0887 704 900
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by NASKO12234 »

Както е казано и по горе - толкова ли няма кой да провери сигналите о осцилоскоп. Имал съм подобен случай със спукан клапан, прекъсва на ниски обороти а във високите работи. При мерене на компресия вдигаше почти колкото другите но с напомпване - тоест ако вдигат 10 атм. до третото компресиране на цилиндъра ги качва, а пробленмия цилиндър ги качваше на 6-7 път до 9.5 атм. В началото и аз не му обърнах внимание, викам си половин атм. разлика не е проблем - и по принцип си е така но да ги качва до третия път.
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

http://dox.bg/files/dw?a=24fb7ea0d6
Ето го клипчето.Вижда се как играе аванса на празен ход.Това вече на леко загряла кола и с по малко мисфайъри.По едно време задържам оборотите по високи и там аванса е статичен
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

Нормално... липсващ цилиндър от време на време - клатене на оборотите - компа коригира с промяна на аванса.
Това е следствие, не е причина.
TuningMaster Image
0887 704 900
carfan
Posts: 24
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:59 am
Location: Шумен

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by carfan »

Ясно,благодаря ти много.Ще търся майстор с осцилоскоп да провери импулсите да видим кво ще се окаже.Забравих една подробност да кажа,колата е била на метан.Тук в бг са сменили бутилката но неможали да се свържат с газовото еку и са останали старите настройки.Повече италианка с газ няма да си купя.Нека ми е урок това :(
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V

Post by bobolin4o »

е... метан... залагам на изпускателен клапан на 1-ви цилиндър...
По-точно легло в главата!
TuningMaster Image
0887 704 900
Post Reply